Skocz do zawartości

MaxGro

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MaxGro

  1. 2011/04
  2. A ma ktoś schemat tego? Ewentualnie w ktore piny sie tam wpiąć?
  3. Dobra mamy lampy, nawet spryskiwacze, Odnośnie lamp nie ma kierunków, są ledowe, to kwestia kodowania? I została kwestia gdzie wpiąć czujnik poziomowania.
  4. Gdzie znajduje się skrzynka z tym przekaznikiem? Bo na schematach nigdzie nie znalazłem.
  5. Może tak być w skrzynce bezpieczników pod nr 36 30A jest odpowiedzialny za pompkę spryskiwaczy reflektorów
  6. Okey, które piny we wtyczkach przy module? Bo u mnie nie ma tych czujników. Zgadza się do tego doszedłem z tym że skąd wziąść zasilanie dla pompki spryskiwaczy reflektorów? Najprościej bylo by się wpiąć w pompkę spryskiwaczy szyby czołowej ale wtedy spryskiwacze reflektorów będą działać zawsze razem.
  7. Witam, Wiem że były podobne wątki ale mi chodzi o konkretne szczegóły. Zakupiłem kompletne lampy Bi-Xenon nieskrętne z Led kierunkami i tutaj temat mam jasny brakuje sygnału dla świateł długich. Chciałbym żeby było to jak należy i dołożyć poziomowanie lamp, gdzie konkretnie wpiąć się z tym czujkiem, kable mają iść do modułu FRM? Następny temat odnośnie spryskiwaczy? Zasilanie dysz spryskiwaczy jest w wiązce PDC? Czy też w wiązce od lamp? I co z samym zasilaniem dla pompek w zbiorniku spryskiwaczy? Jednym słowem jak to wszystko podłączyć aby działało, chcę sobie nieco ułatwić sprawę i zakupić np czujnik poziomowania z uciętą wtyczką, to samo odnośnie wiązek do lamp.
  8. Rozebralem lampę, wszystko fajnie szło, do ringow które zakupiłem chciałem dać zasilanie z fabrycznych ale jest tam za niskie napięcie(3-3,5v) a do zasilania tych ringow potrzeba 12v, chciałem dać zasilanie z DRL ale nic z tego bo to działa jako swiatlo do jazdy dziennej i długich. Jest szansa aby wziąść zasilanie z czegoś z lampy czy jednie zasilanie z poza lampy?
  9. Rozumiem, dzięki, nie wiąże na tyle dużej przygody z tym autem aby tak zainwestować, bo zapewne potrzebuje kompletnych lamp z modułami, jakieś zmiany w wiązkach, pewnie kodowanie i fajnie by było dorzucić spryskiwacze. Jedną lampę że tak powiem mam na stratę, pasowało by ją wymienić (upalone piny wtyczki na moduł) także założymy tam ringi z ali, jeśli ktoś będzie ciekaw wrzucę efekty.
  10. Witam, Otóż od jakiegoś czasu stałem się właścicielem kolejnego F10, i w tym aucie sa zwykle H7, swiatla do jazdy dziennej no porażka. Gdzieś wyczytałem że ktoś zakodował żeby jako swiatla do jazdy dziennej świeciły ringi ale światło było za słabe. I teraz mój pomysł na to, czy jeśli wymienię w lampie moduły led/jeże no oświetlenie ringow na te z xenona to będzie to działać?
  11. Trochę popytałem i w sumie temat po podaniu VIN się urywa, z tego co się dowiedziałem potrzebny jest światłowód a u mnie nie ma, auto jest 10/2012 znalazłem aktywator/emulator czy wystarczy że to kupię plus kodowanie i radio będzie działać?
  12. Witajcie, Posiadam BMW F10 2013 przedlift. Uznałem że czegoś mi w nim brakuje i zakupiłem wyswietlacz 10 cali oraz radio NBT HU, obecnie posiadam Alpine i mały wyświetlacz. Założyłem aby sprawdzić czy zakupiony sprzęt fizycznie działa, no i działa fajne kolory itd. udało mi się sparować telefon może być źródełem muzyki wcześniej tylko rozmowy, radio pokazuje na wyświetlaczu co leci (tytuł) ale nigdzie nie ma dźwięku, ani w radiu ani przez bluetooth/aux. Teraz pytanie, czy to kwestia tylko kodowania? Czy jednak muszę coś jeszcze kupić aby to radio działało jak należy?
  13. Ja posiadam n20 528i i również mam taki problem, auto delikatnie drżało spadając z obrotów w partie 700-800, brak checka ale w błędach było wypadnie zaplonow na różnych cylindrach, też wymieniłem cewki świece jak każdy i co dalej to samo. Od czego zaczynać ponownie, od sprawdzenia czy nie jest coś skopane przy adaptacji dawek paliwa (kodowanie wtryskow) jak zwał tak zwał, często "mechanicy" kasują (resetują) adaptacje i domyślnie ustawi wszystkie na 215 i faktycznie może być lepiej na jakiś czas i później się szuka bo przecież to było zrobione. A te dawki można wyczytać z wtryskiwaczy bez demontażu, zdjęcie osłony silnika latarka i trochę gimnastyki. I sprawdzamy jakie mamy dawki. Jesli nawet numery się zgadzają to kasujemy adaptacje a następnie wprowadzamy jeszcze raz, nie zaszkodzi a moze pomóc aczkolwiek wiadomo że problem może być też z samym wtryskiem aczkolwiek można kupić nowe z boscha za 350zl i działają Zdjęcia gdzie są numery.
  14. Witam, To moje pierwsze BMW dopiero teraz zmądrzałem i stąd też moje pytanie. Wymiany oleju planuje co 8-10tys. Jazda to 70%/30% miasto/trasa Model : F10 528i 245km 2013r. Silnik : N20B20
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.