Skocz do zawartości

BeeMa-E46

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i silnik N42B20A

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BeeMa-E46

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. wyjąłem skrzynie dziś i problem okazał się gorszy niż zakładałem 😌 Wkładając silnik od manuala nie wiedziałem że trzeba zdjąć łożysko które jest przed zamachem i dosuwając silnik do skrzyni "po rozebraniu" okazało się że konwerter doszedł za mocno i popękał w skrzyni rotor pompy olejowej !!. Więc muszę kupić albo cały zestaw naprawczy napędu pompy olejowej albo drugą skrzynię fuck !!
  2. tzn, poza tymi trzema śrubami które są do skręcenia nic wiecej nie widziałem, a co jeszcze może być przyczyną ??
  3. Chyba nie, myślałem że wchodzi jak klasyczny docisk
  4. Witam, Kupiłem E46 318i z padniętym silnikiem jak w temacie a po zakupie nowego i wymianie na taki sam tyle że od manuala auto po zamontowaniu nie jeździ. Chodzi o to że silnik zapala od strzała ale nie wiem gdzie leży problem w połączeniu silnika z automatem ?, czy są jakieś różnice które przeoczyłem ?, bo bez względu czy wybiorę D czy R nie ma żadnej reakcji ! . Dodam że auto na starym silniku jeździło normalnie. O co chodzi bo trochę zgłupiałem !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.