Skocz do zawartości

ben78

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G14 M850

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ben78

  1. Posiadam bmw m850 xdrive. Rok 2019. Po zakupie wszystko działało. Udałem się na czip tuning oraz zrobienie popcornu. Następnie pojechałem do mechanika, który wymienił mi akmulator z przodu samochodu (techniczny) i coś grzebał bo chciałem miec bmw me. Auto z Usa i doszedł do wniosku, że nie zrobi. Odebrałem auto było radio sirus (ameryka) nie można było zmienić godziny był nowy york. Zrobiłem resetem z poziomu panelu w aucie. Jednak co najciekawsze. wcześniej miałem inne brzmienie auta z eco i zmianie na sport+. Teraz nie odczuwam żadnej różnicy przy odpaleniu auta. A była inna charakterystyka. Klapki się otwierają. i są cały czas otwarte. Tuning został cofnięty. Dzwoniłem do ASO i powiedzieli, że przy comfort oraz sport+ klapki mają się otworzyć. Jednak są cały czas otwarte. Facet który wcześniej robił konwersję z USA na Eu wbił sie na mój samochód zdalnie i też nie wie co może być. Posiasam kabel do podłączenia zdalnego. kierownica też raczej podobnie sie zachowuje we wszystkich trybach. Mam wrażenie, że auto jak by było w trybie sport. Zmiana na comfort i eco nie powoduje różnicy w zachowaniu auta i kierownica tak samo cieżko pracuje. Jedyna różnica jest przy sport+ gdzie faktycznie auto wchodzi w wyższe obroty. Czytałem, że ludzie mają różne problemy po wymianie aku. technicznego ale nigdzie nie doczytałem o takim przypadku jak mój. Proszę o pomoc.
  2. Witam, Nie jestem spacjalistą ale mam problem z bmw m850. Data produkcji 2019 kabrio g14. Samochód z USA. Uderzenie było lekkie tylko tylni zderzak do wymiany. Zakupione miesiąc temu, po konwersji na europę. Wymieniony olej. Auto bardzo dobrze pracowało. Po około tygodniu dałem do warsztatu gdzie zostało sprawdzone. Był błąd : do wymiany akumulator techniczny i raz monit o spadku mocy. Faktycznie aku miało 9v (z przodu pod maską). Parę dni póżniej auto dałem do czip tuningu ale aku technicznie nie wymieniłem :(. Po czip tuning dostało więcej mocy około 120nm i 60km. Wszystko było ok. Fajnie pracowało. Dodany został również "popcorn" Udałem się do elektronika, aby wgrał mi mebmw ii video podczas jazdy oraz wymienił aku. Akumulator techniczny został zaprogramowany video działało. Ale... po odebraniu auta dziwnie jak by kołysało przy większych nie równościach. Me bmw nie udało się jemu zrobić, ale po przyjechaniu : zgarek przestawiony na czas amerykański, oraz lokalizacja new Jork. Zegarka nie można było przestawić 😞 Podczas zmiany trybów pracy z : eco na, komfort, lub sport plus. Silnik nie zmieniał charakterystyki. Dzwonię i mówię, że tak nie było z nim. On twierdzi, że nic nie robił. Zajchałem do innego elektronika i się okazało że w menu można wstawić ten dodatek i będzie można zmienić charakterystę pracy. Zmienił ale nie można przeklikąć nie da sie. Powiedział, że muszę auto na kilka dni zostawić. Zauważyłęm też ze na biegu jałowym przy 3000 tyś obr. trzesię w środku i silnik jak by chciał wyskoczyć na bok. Byłem u mechanika i powiedział mi, że taki nie może być dzwięk nawet z rury było słychać jak by " opóżnienei cewki" Teraz nie wiem kto zawinił. Czy ten co robił czip tuning dodam, iż przeprowadzał go jak aku techniczny z przodu był pod maską i miał już wtedy 9v czy ten co grzebał się w oprogramowaniu? Teraz mam zamiar jechać do tego co robił mapę aby wgrał na nowo starą, albo zobaczył czemu tak zachowuje się silnik. Teraz też jest jakieś przyspieszanie opóżnione. Czy powinienem dać auto do czip tuningu po wymianie auta i teraz jak jest nowe aku to dopiero robić tuning? Nie znam się. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.