Skocz do zawartości

maciass

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60, 2.0D, M47

Osiągnięcia maciass

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, szukam: - przepływomierz, - czujnik ciśnienia spalin (różnicy ciśnień) - tarcze + klocki przód (1. niepiszczące, 2. możliwie niepylące - w tej kolejności) + ew. inne elementy, które najlepiej wymienić z cenami. VIN CZ46984
  2. Witam, auto 520D, M47N2, 163 km (mapa na 190 km i 380 nm). Cała eko na miejscu. Mam następujący problem. Auto do ok. 70 km/h przyspiesza bardzo dobrze (szybka reakcja na pedał gazu, 70tkę osiąga w ok. 4 sekundy), powyżej tek prędkości gdy chce np. szybko wyprzedzić poprzedzający pojazd - dramat. Auto jakby traciło moc w tym zakresie - od 3-4 biegu wzwyż. Czasami nie robi tzw. "kickdwona" pomimo wciśnięcia gazu w podłogę. A nawet jak jest to wolno zyskuje prędkość. Na kompie 0 błędów, parametry z DPF niby wzorcowe. Na odczycie z BTool wygląda jakby była duża ilość sadzy w DPF, ew nie zawsze powietrze oczekiwane jest takie samo jak aktualne (wrzucam poglądowo 3 screeny, w tym z korekcją wtrysków + link do 2 wykresów z diagnostyki w serwisie partnerskim BMW - https://files.fm/u/mdsgprgxyh ). PS. wymienione termostaty (Mahle), EGR i lambda (ori) Gdzie szukać problemu? Bo nie mam już pomysłów...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.