Skocz do zawartości

Ravek89

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X4 G02 3.0d xDrive Mild Hybrid B57 286 KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ravek89

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Miałem to samo ale podczas wypalania DPF, odezwij się do mnie to Ci powiem co i jak, długo z tym walczyłem ale w końcu udało mi się własnymi siłami pokonać tą usterkę
  2. Próbowałem ale opcja niedostępna.
  3. Wstawiam screena, może coś podpowiesz. Generalnie na biegu jałowym ma duże wachania otwarcia. Błędów brak.
  4. Zmierzyłem czujnik doladowania : 251 ohm między 2 a 3 pinem - to dobra wartość ? Przebieg 108 tys km i jestem jego pewny. Ten błąd tak jak pisałem jest tylko w tych odczytach, żadnych błędów nie ma. Ciśnienie wsteczne mam teraz w granicach 8 i wypala się co ponad 500 km. Dodam jeszcze że wartość przepustnicy na biegu jałowym ma duże wachania otwarcia. Podczas jazdy nieraz ma 0% przez cały czas a nieraz też ma wachania. Może ten typ tak ma ? Auto jest z 2020 roku i ma już tą nową chłodniczke z EGR sterowanym elektrycznie.
  5. 1 screen to parametry podczas jazdy a drugi screen na biegu jalowym. Dziwne jest dla mnie to, że jadąc przez jakiś czas te wartości się zmieniały a potem stanęło na 0% i za jakiś czas znowu zaczęła pracować... Kiedy wartość przepustnicy była na 0 to samochód jakby bardziej nieskazitelnie zaczął biegi zmieniać. Tak, to xdrive.
  6. Podpowiedz proszę na co jeszcze zwrócić uwagę?
  7. A czy taka niska masa powietrza też może być spowodowana problemem z przepustnica ?
  8. Jutro sprawdzę i dam znać. O jakiej konkretnie zmianie parametrów komunikacji mówisz bo nie bardzo rozumiem ?
  9. Witam, jak w temacie mam dziwne wrażenie że coś się dzieje z moim zaworem EGR w G02 3.0d B57P. Podczas wypalania DPF silnik ma nierówne obroty na biegu jałowym i bardzo głośno pracuje. W załączniku zdjęcie z pozycją w jakiej jest zawór na biegu jałowym bez wypalania DPF oraz informacja o błędzie. Jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny. IMG_1220.mov
  10. Witam jak w tytule, mógłby ktoś podpowiedzieć co jest przyczyną takiego kopnięcia/szarpnięcia przy włączaniu D, dodam że tylko na zimnym to zauważyłem i tylko 1 raz takie coś jest, olej w skrzyni wymieniany, elektrozawory były wyciągane i czyszczone, wymiana była przy 100 tkm.
  11. Stary. Klocki nie wymagają wymiany.
  12. Bez ręcznego też nie można.
  13. Witam, jak w temacie, wciskam przycisk start stop 3x, przycisk BC zgodnie z instrukcją, wyświetla się że resetuje ale po chwili komunikat że reset nie udany, co może być przyczyną?
  14. Witam, jak w temacie, co może być przyczyną falujących obrotów silnika na biegu jałowym? Dodam tylko że problem występuje raz na jakiś czas tj 2-3 tygodnie lub więcej - czy to może być spowodowane wypalaniem dpf-a ? Wskazówka obrotów ani drgnie jeśli o to chodzi, idealnie trzyma na 700 rpm. Chwila dynamicznej jazdy po autostradzie z wyższą prędkością obrotową rozwiązuje problem na jakiś czas.
  15. Witam, mógłby ktoś podesłać instrukcje wymiany oleju w tej skrzyni ? Po vinie wychodzi olej ATF3+ czyli jego odpowiednik ZF Lifeguard Fluid 9. W internecie nie mogę znaleźć konkretnej instrukcji. Czy trzeba robić adaptacje po kablu po wymianie oleju ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.