Skocz do zawartości

Matiasmatias88888888

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90
    318i
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Matiasmatias88888888

  1. Czesc. Auto BMW E90 Pewnego dnia zachciało mi się wymienić własnej roboty śrubę do klemy minusowej bo tamten popsułem dokręcając za mocno głupi przypadek i wsiadając za kierownice włączylem zapłon pojawiła się choinka ABS,blokada kierownicy,ręczny,układ przeciwpoślizgowy, prędkomierz nie działa,oraz prawa wajcha nie dziala i jeszcze wycieraczki samo się włączyły po zapłonie i nie wiem gdzie szukać problemu,wszystkie bezpieczniki sprawdziłem oprócz przekaźniki, kabel masowy pod silnikiem jest cały, akumulator ma 12,05 w stanie spoczynku ,auto odpala ładnie jeździ wszystko ok tutaj jeszcze załącze kody błedu.
  2. Zachciało mi się wymieniać uszczelniacze zaworowe bo brał olej 1l na 1000 km ok wymienilem dalej.. ustawiłem rozrząd na blokadzie oczywiście tak jak trzeba potem taka śrubka regulacyjna napnałem na sztywno łańcuch, podokrecałem vanosy na 20 nm potem 90+90 i ponownie 90+90 stopni itd wszystko poskładałem do kupy kabelki podłączone itd wszystko ładnie pięknie z uśmiechem na twarzy odpalam auto odpala od strzału chwilkę chodzi na 1000 tys obrotów potem lekko spada i faluje słychać nierówna pracę silnik lekko trzęsie ok mówię przejadę się kawałek no i co przejechałem kawałek z 8 km auto dławi się lekko tak jakby przycina się momentami jadę jadę i nagle check wyskakuje no i mówię niech cię hu* strzeli :duh: Podłączam pod kompa i takie coś mi wyskoczyło https://ibb.co/z4nZZBW I Pisze takie coś vanos po stronie dolotowej ogranicznik regulacyjny zbyt długo za duży co przez to mam rozumieć ? Oczywiście elektrozawory były czyszczone psikane i dmuchane i zamieniane bez skutku mecze się z tym już tydzień czasu :mad2: Wszystko fajnie wymieniłem chciałem doprowadzić do porządku auto żeby śmigało to zawsze musi być jakiś problem jak nie urok to sraczka. :mad2:
  3. A przy 160 tys km można zrobić taki numer jak myślicie ?? Bo ostatnio olej mi bierze 1l na 1tys km I zastanawiam się czy nie zrobić te 3 fazy wypłukać go przeczyscic itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.