Skocz do zawartości

daniel.dgcars

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330drift

Osiągnięcia daniel.dgcars

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. F20 2012 rok 120d 184km. Auto po wymianie silnika ( kupiłem z uszkodzonym, korba wyszła bokiem). Wóz odpala od strzała, na postoju niechce sie wkręcić powyżej 2000 obrotów, przy tej wartosci zaczynają grać wtryski i kopci na siwo. Podczas jazdy to samo, do 2000 ledwo sie napędza, pozniej dostaje kopa ( auto po programie ) i idzie jak złe, od 3 biegu mozna ładować w opór i ma moc, nie kopci, wystarczy zwolnic ponizej tych 2000 i znowu ma problem zaskoczyć, od 3 biegu już ten objaw występuje mniej. Co zrobione: Komp- brak błędów Do 2000 obrotów brak doładowania, rozjeżdzają sie wartosci na przepływce ( zaniża rzeczywiste) jak już auto zaczyna jechać to odrazu doładowanie idzie jak zadane, to samo przepływka. DPF off , włożony downpipe już wczesniej. EGR nowy, założony cały zestaw z chłodniczką już wczesniej. Teraz tylko zaślepiony blaszką na szybko, bez zmian. Soft , sprawdzony najpierw ten, który jest aktualnie przez Mojego tunera, pozniej wgrana seria z DPF off , nic sie nie zmieniło , pozatym ze jest słabszy niż wczesniej. Klapki z kolektora usunięte, syfu nigdzie niema, dolot drożny. Po odpięciu nastawnika turbo, auto normalnie wkręca sie na obroty, mocy to ma tak z 150 km według dupohamowni i nic sie nie dzieje. Nie szarpie, nie kopci, jedzie słabiej, ale bez tragedii. Zrzuciłem cięgno z nastawnika turbo, otwarta, wszystko ok, zamknięta ( czyli doładowanie max) zaczyna sie wyżej opisany problem. Turbo ma luz wzdłużny, taki jak co drugie turbo w n47, Moje drugie auto e92 177km też ma podobny luz i jezdzi normalnie. Czy ktoś ma jakieś sugestie? Wszystko wygląda na to , że turbo w jakiś sposób blokuje spaliny do tych 2000-2200 obrotów i silnik sie dusi, na wolnych obrotach potrafi podeprzeć zawory jak dłużej sie trzyma gaz w podłodze. Turbo zawiezione do regeneracji, bo na Moje oko, nic innego nie może być problemem, chyba że coś przeoczyłem, dlatego pytam tutaj 🫡
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.