Skocz do zawartości

Chmielo

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 35i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Chmielo

  1. Cześć odgrzebuje trochę temat. U mnie też skrzypi i doprowadza mnie do szału. Masz może zdjęcia jak wykleiłeś rynienkę i czy dało to efekt na dłużej? Z góry dzięki za pomoc.
  2. U mnie podobne spalanie, ale tego się spodziewałem po silniku 3,0 i mocy ponad 300 koni. Spalanie wychodzi ok 0,5 litra na cylinder przy jeździe na LPG (0,5*6=3 litry) + na rozruch zanim się rozgrzeje i jedzie na samej PB (ale szybko przełącza się na LPG) Średnie spalanie około 17-18 litrów łącznie (4-5 PB + 12-13 LPG) ale jak pocisnę to pali więcej LPG natomiast spalanie PB jest na takim samym poziomie (i to mi się podoba 🙂 bo ten silnik spali tyle ile się mu wlaje przy agresywnej jeździe).
  3. Coś czuję że zdjęcia mojego bagażnika zrobione w środę to były robione dla Ciebie. Robiąc zdjecia mówili o kliencie z okolic Kielc co mu nikt nie chce do x3 F25 n55b30 zamontować LPG.
  4. Dzieki za pomoc ale niestety robie wszystko tak jak w instrukcji. Zastanawiam sie czy problem nie tkwi w fakcie że działam na nowszym programie ISTa (4.39.20 PL) i na kablu enet zamiast ICOM. (Czytałem że im nowsza IST-a tym większy problem z kablem enet). Szkoda mi kasy na zakup ICOM-a. Wciąż wyskakuje problem w IST-a z brakiem zasilania i problem z połączeniem ze sterownikiem silnika oraz skrzyni i zastanawiam się czy problem nie leży po stronie mojego kabla enet. A może jeszcze coś źle robię. Za wszystkie sugestie oraz ponoc z góry dziękuję.
  5. Mascar w Radomiu też montuje do tego lpg. Z tego co wiem to już parę sztuk z tym silnikiem zrobili i jeżdżą.
  6. Cześć. Od razu zaznaczam, że przeszukałem całe forum i nie znalazłem rozwiązania. Podczas połączenia samochodu z ISTA (4.39.20 PL) za pomocą kabla enet wyskakuje komunikat brak zasilania na zaciskach. Łączy się z samochodem, czyta WIN, ale nic nie mogę zrobić nawet zaadaptować nowego akumulatora (a zamontowałem nowy). Wyskakują komunikaty podłącz napięcie na zacisk 15, a nie wiem jak to zrobić. Czasem wyskakuje komunikat włącz zacisk 15 i po 10 s. wyłącz, a ja nie wiem co mam zrobić. Dodatkowo informuje, nie wie czy to ważne ale mam BMW bezkluczykowe. (może coś trzeba przyciskiem start wciskać ale też to nie działa chyba że źle to robię) Dodatkowo podczas czytania błędów w związku z brakiem napięcia na zacisku 15 nie może się połączyć z wszystkimi sterownikami: np skrzyni biegów. Prośba o pomoc bo nie mogę tego ogarnąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.