Skocz do zawartości

kvdlxne

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kvdlxne

  • Urodziny 28.03.2000

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 320i '06
  • Lokalizacja
    Lublin, Lubelskie, Polska

Osiągnięcia kvdlxne

  1. Witam, orientuje się może ktoś co oznaczają oznaczenia kodowe 00 X CVERT, 00DCR, 00SM2, LE 08 B 6198? Szukałem po internecine i forach ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Zamieszam zdjęcie poglądowe poniżej to chyba z M-ki ale nie jestem pewny
  2. Witam, ostatnio zauważyłem, że jedną z bezramkowych szyb mogę wypchnąć tak jakby szyba po zamknięciu drzwi nie przylegała/nie dochodziła w górne uszczelnienie w drzwiach. Drzwi od strony pasażera po zakupie auta delikatnie podniosłem ale nie pamiętam/nie zauważyłem czy tam też był taki problem z szybą jak po stronie kierowcy. Dodatkowo szybą od strony kierowcy na lewym dolnym rogu jest już przetarta od opuszczania/podnoszenia przy otwieraniu/zamykaniu drzwi, nie za bardzo rozumiem jak działa ten mechanizm a nie chciał bym czegoś zepsuć. Poczytałem trochę na forum inne wątki o podobnej przypadłości, głównie chodziło o hałas przez bezramkowe szyby niżeli o złe spasowanie ich, widziałem, że warto zobaczyć uszczelnienie i podciągnąć drzwi do góry ale czy coś jeszcze oprócz tych 2 rzeczy może być powodem niedochodzenia szyb? Tak szczerze to nawet nie wiem czy ona dochodzi czy nie bo z zewnątrz wszystko wygląda dobrze. 😕
  3. Udało mi się już wszystko poskładać, wymieniłem tylko przetwornice xenon i uszczelniłem klosz, klosz jakoś udało mi się wyczyścić bez rozklejania, co prawda nie jest perfekcyjne i w niektórych miejscach dalej widać zabrudzenia po wodzie ale nie miałem odpowiednich narzędzi aby rozkleić klosz od reflektora i potem skleić. Kiedyś będę musiał to zrobić, bo tak jak napisałeś pasowałoby klosz wymienić a odbłyśniki zregenerować ale w momencie, kiedy to robiłem nie chciałem zepsuć bardziej i trochę czas mnie gonił. Martwiłem się czy silniczek od podnoszenia xenona przeżył zalanie a nie wiedziałem/nie miałem jak sprawdzić tego nie wymieniając przetwornika, bez zapalenia świateł mijania, na szczęście jest cały. Będę musiał się za to zabrać tylko, że potrzebuje działających świateł aby jeździć samochodem więc może kupie jakieś używane i zacznę przy nich naprawy a swoje sprzedam, no i może też zmienię ringi bo widziałem, że jest to częstą praktyką ale to już temat na przyszłość ale dzięki za radę bo nie wiedziałem do końca co z tym zrobić.
  4. Witam, mam problem dotyczący jednego z przednich reflektorów w moim BMW e92, mianowicie został on dość solidnie zalany wodą i światła mijania przestały działać, wszystkie pozostałe działają. Udało mi się wyjąć cały reflektor i rozmontować z niego przetwornice, która wyglądała jeszcze gorzej niż sam reflektor. Próbowałem jakoś odratować przetwornice po przez wysuszenie mokrych elementów, podobnie jak cały reflektor (bez otwierania) ale niestety nic to nie dało. Ogólnie mówiąc cały reflektor jest dość w kiepskim stanie, uszczelnienie praktycznie nie istnieje a z całego środka wylałem około pół szklanki wody. Nie mówiąc już o innych pourywanych lub powyginanych elementach. Odnośnie tego mam pytanie, mianowicie czy jest jakaś szansa na odratowanie bo tylko światła mijania/drogowe mi nie działają a widziałem, że na allegro przetwornica kosztuje około 250 zł więc było by zawsze taniej niż wydawać 2 tysiące na całe nowe reflektory.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.