Skocz do zawartości

kawbandos

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92

Osiągnięcia kawbandos

  1. No tyko, że to N54. Masz zakuty wał, a same problemy z panewami są w tym silniku nie są tak częste jak w moim. Ja mam n55, tak jest trochę inna sprawa. U Ciebie się zużywają panewy, w n55 i n57 zużywa się wał i rozwala panewy. Chyba skontroluje stan panew przy uszczelnianiu miski. Wrzucę nowe sruby. Jak coś będzie drapnięte to niestety trzeba bedzie pomyśleć o wymianie wału. A jak nie to przechodzę na 0w40, wlewam ceramizator. Wymieniam regulator cisnienia ten w podstawie filtra. U Ciebie chyba tego nie ma.
  2. dzwoniłem w kilka miejsc i potwierdzają moją teorię. Że wymiana panewek da dwa efekty; nic się nie stanie i wtedy bez wymiany też by nic się nie stało. A drugi wariant obróci w krótkim czasie panewkę po wymianie, a bez wymiany po dłuższym czasie. Dlaczego? Bo przyczyną nie są zużywające się panewki, tylko problemy z cisnieniem oleju oraz krzywienie wału. Więc nadal nie wiem co robić.
  3. Hej w n55 z przebiegiem 135tys cieknie mi mocno miska, więc będzie ściągana niedługo. Czy przy takim przebiegu warto wymieniać już panewki? Czy wymienia się na kolbeshmitt czy oryginały? Mówią niby, że tylko oryginały bo pasowanie oznaczone na wale korbowym inne do każdej panewki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.