Skocz do zawartości

k2a71

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia k2a71

  1. Niestety już padło całkiem. Jeszcze jakiś czas temu zanim go zostawiłem na kilka dni w garażu to działało. Później po odpaleniu już się tylko resetował.
  2. Tak jak mówisz. Prawdopodobnie została uszkodzona płyta główna. Także dzięki za wszelkie wskazówki, miałem nadzieję na łatwą naprawę, a kończy się jak zawsze 😂
  3. Wczoraj doszła mi paczka z tym światłowodem żeby to zmostkować, zrobiłem to ale niestety nadal dzieje się to samo. Masz jakieś pomysły?
  4. Możesz podpowiedzieć które to są światłowody?
  5. Cześć, Mam problem z resetującym się ciągłem radiem. Jakiś czas temu gdy samochód chwilę postał (ok. 4H) radio się włączało normalnie lecz po każdym wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu już resetowało i nie włączało się. Jakis czas temu samochód stał 5 dni w garażu nieużywany i po wyjęciu go stamtąd radio już w ogóle się nie załącza, ciągle się resetuje. Odłączyłem moduł MULF (znalazłem na yt, że to powinno pomóc, lecz nie pomogło). Czy ktos ma pomysł jak to naprawić/co musze wymienić?
  6. Cześć, Miałem dwa dni temu problem z odpaleniem, mianowicie silnik zakręcił i zgasł, za drugim razem ciężko kręcił ale odpalił. Sprawdziłem INP’ą błędy i wyskoczył mi błąd czujnika wylotowego wałka rozrządu, następnie przełączyłem wtyczki z wlotowym i błąd przeskoczył na wlotowy czujnik wałka. Czy ktoś się orientuje jaki może być problem, gdzie mam szukać? Sprawdziłem również wtyczkę elektryczną do modułu VVT i po wyjęciu jej było trochę oleju tam, nie mam pojęcia skąd ale był. Jutro to będę czyścił bo nie miałem żadnego spraya do elektroniki. Czy to może być problemem czy raczej coś innego, może ktoś miał podobny problem?
  7. Dzisiaj przy wyłączeniu silnika i po 5 minutach po ponownym uruchomieniu silnik po naciśnięciu start zakręcił kilka razy i zgasł, za drugim razem się przydusił ale odpalił. Jak dojechałem do domu to podłączyłem inpe i wyskoczyło kilka błędów, usunąłem i stały błąd powracający po każdym wyczyszczeniu to ten ze zdjęcia 2B63. Czy ktoś mógłby pomóc? Wiem, że chodzi o czujnik wylotowy wałka rozrządu ale przed usunięciem błędów miałem również informację o czujniku wlotowym i obawiam się, że nie jest to problem z czujnikami.
  8. Dzięki kolego. Pozostaje zamek do otwierania bagażnika. Powiedz mi, a co z światłami postojowymi? Z tego co rozumiem to po zmostkowaniu kabli do świateł pozycyjnych ciągle pozostaną mi 3 kable, które nie wiem gdzie mają iść. 18 kabli preLci 13 kabli Lci
  9. Cześć wszystkim, Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem dokładnie na ten temat. Mianowicie potrzebuje informacji, ponieważ chcę wymienić klapę i światła z tyłu na polift ale klapę którą kupiłem ma obcięte kable i jest ich 13, natomiast w moim przed lifcie jest ich 18. Czy ktoś ma schemat bądź orientuje się jak to połączyć żeby wszystko działało prawidłowo? Nie mówię oczywiście o ogarnięciu później kierunkowskazów przez kompa. Jeżeli ktoś posiada informacje na ten temat to bardzo proszę o wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.