Skocz do zawartości

PerKac

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i

Osiągnięcia PerKac

  1. Witam. Pacjent to e65 745d 329km z końca 2005(oczywiście lift). Mam następujący problem, ogólnie idrive działa niemal że w 100%, ale gdy wejdę w setting jest jakby zawieszony, nie mogę nic zmienić(chciałem ustawić datę i godzinę), w ogóle nic się nie podświetla, a idrive bezwładnie się kręci(nie przeskakuje i nie czuję żeby pracował, tak jak w innych opcjach np. climate). Mam też na tyle idrive i też nie da się poruszać po ustawieniach. Co z tym zrobić żeby zaczął działać? Miał ktoś podobne objawy? Dorzucam zdjęcia. A mam problem z tym od czasu gdy sprawdzałem błędy istą, a kumpel podczas kasowania i sprawdzania na nowo wszedł w setting idrive i zaczął ustawiać godzinę, no i się zawiesiło od wtedy. Jak to naprawić? Odłączyłem klemy (- i +) na całą noc, ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc, bo zmagam się z tym już 2 tydzień i nie mogę znaleźć nic na ten temat.
  2. Witam. Na samym wstępie chciałem zaznaczyć że nie jestem mechanikiem i proszę o wyrozumiałość. Mam E65 lift, od jakiś 2 tygodni próbuje zakodować i aktywować doposażenie w akumulator kwasowo-ołowiowy 100ah i już mi ręce opadają. Znalazłem kilka różnych opcji oraz różnych poradników. Postanowiłem jednak 'doposażyć samochód' za pomocą ncs expert którego pierwszy raz będę używał i mam z tym problem. Postępuje z instrukcją: Wybieramy profil Expertmode F2 Chassis Otwiera się okienko i wybieramy E65 F6 back F1 VIN/ZCS/FA F2 Enter FA Znowu okienko wybieramy E65 Okienko z nr VIN potwierdzamy W końcu otwiera się okienko Enter FA gdzie dodajemy przez ADD lub usuwamy delete interesujące nas funkcje Dodajemy wpisując w okienko atribute B100 Usuwamy podświetlając (zaznaczając) A090 (jeśli jest) i wciskając klawisz delete na klawiaturze Następnie F6 back F4 process ECU W okienku wybieramy CAS i klikamy OK F2 Change job W okienku wybieramy FA write OK F3 Execute job Całość powtórzyć dla modułu LMA, następnie przekodować CAS i PM używając funkcji SG Codieren i zarejestrować np. inpa wymianę. mam następujące problemy: 1. Po pierwszym wybraniu E65 nie mam podświetlonego przycisku F6 back ale go naciskam 2. Następnie wciskam F1 VIN/ZCS/FA później wciskam F2 Enter FA i wyskakuje okienko w którym wybieram E65. Wyskakuje okienko z Vin, ale jest puste, no i nie wiem o co chodzi, próbowałem potwierdzić puste i wpisać też Vin oraz potwierdzić, to wyskakuje błąd lub jeszcze z wpisanym przeze mnie Vinem, dodaje zdjęcie: VIN is faulty. COAPI-1085:FGNR fehlerhaft nie wiem jak sobie z tym poradzić, czy mam coś źle ustawionego, czy zły interfejs, czy coś źle robię, pomożecie? Ogólnie wygląda jakby się nie chciał połączyć z samochodem. Mam interfejs z allegro, niby miał przyjść z przełącznikiem 7 i 8 ale jest uszkodzony, wiem bo e46 potrzebuje 8 pin i czasem zwieram przewodem żeby połączyć się z resztą modułów, inpa i ista działają, ale miał też wykrywać aktywny zapłon, a nie wykrywa go, miałem reklamować, ale pracuję za granicą a odrazu nie stwierdziłem usterek i został, bo minął termin na zwrot, ale da się nim czytać i usunąć błędy, ista p nie mam, z ncs problem. Chciałem zakodować zwykły akumulator kwasowo-ołowiowy z poprawnymi parametrami zamiast agm, bo już jednemu akumulatorowi E65 dało radę jak był na agm zarejestrowany. Byłem u fachowców z okolicy, to tylko rejestrują akulumator jakimiś interfejsami do wielu marek samochodów albo inpa, inpa mogę sobie zrobić sam też i to zrobiłem. Proszę o pomoc z ncs expert, bo można oszaleć. Dzięki za odpowiedzi.
  3. Ok. Dzięki za pomoc. Zmieniarka działa, wróciłem z delegacji i udało się uruchomić. Mam jeszcze jedno pytanie. Da się podłączyć AUX do tego radia?
  4. Czyli ten "ekran" podłączam tylko w x01026 pod pin o nazwie 3, izoluje z drugiej strony końcówkę przewodu żeby się z czymś nie dotknął przypadkiem (czyli za radiem w tunelu) i niech leci z wiązką dla tłumienia? Ogólnie działa, zaczęło przekazywać dźwięk, nawet ładnie gra a jeszcze nie dołożyłem tego ekrana do wiązki.
  5. Czyli podpinam pod małą kostkę jak ze schematu, ok sprawdzę zaraz. Czyli pin o nazwie 3 w x01026 nie podpinać czy podpiąć gdzieś? Radio podłączone, mogę zmienić radio na zmieniarkę, płyty jak włożę to się odpalają, ale nie słychać głosu, jest proglem z przesyłem dźwięku, ale zaraz zobaczę jak z tego schematu podłączę.
  6. Miałem oryginalne radio z okrągłymi pinami i też kupiłem z okrągłymi, ma 17styków, wcześniejsze radio nie miało 2 takich małych kostek po 10 pin a to co kupiłem ma czarną i szarą. Czyli pin 3 w x18180 to kbus i pin 3 w x01026 to też kbus, dobrze rozumiem? I która wtyczka to x01025?
  7. Ok. A gdzie znajdę x01025? I nie wiem co zrobić z pin o nazwie 3 w x01026? Pod co go podpiąć?
  8. Witam. W moim e46 padło radio, więc kupiłem inne używane. Wcześniej miałem najzwyklejszego kaseciaka, teraz udało mi się kupić BMW navigation system ph709041216764(dodaję zdjęcie), kupiłem też zmieniarkę 6 CD changer 6913389(dodaje zdjęcie). Szukam jakiegoś schematu podłączenia na bmwteka.com, ale nie wiem który jest do tego radia. Ogólnie 3 pin wtyczkę w zmieniarce wiem chyba jak podpiąć(wtyczka w zmieniarce koło żółtej naklejki), ale te 6 pin już nie wiem( ogólnie są wyprowadzone z niej tylko 3 przewody), pomoże ktoś? Samochód nie miał wcześniej zmieniarki. Na pierwszym zdjęciu widać wszystkie kostki(z radia wyjąłem i położyłem na nim żeby były lepiej widoczne), bo kupiłem wszystko z odciętymi dodatkowo, bo nie miałem wcześniej tych dwóch mały kostek w radiu. Jak ktoś dałby link ze schematem z bmwteka, to myślę że sobie poradzę, bo nie wiem które to radio. Z góry dziękuję za każdą trafną pomoc.
  9. Witam. Temat zamykam. W poduszce w drzwiach zaśniedziała wtyczka, na pierwszy rzut oka była ok, ale po rozebraniu okazało się że ścieżki i styki prawie doszczętnie zaśniedziały, co na szczęście udało się oczyścić i naprawić. Co do poduszki kurtyny, była wystrzelona i odcięta w boczku, musiałem zdemontować podsufitkę i wszystkie listwy słupków, wymienić poduszkę z uchwytami, no trochę roboty było, właśnie składam. Dzięki wszystkim za pomoc.
  10. Ide podmienie poduszke z prawej strony. Jeszcze sprawdzę te kostkę, chociaż siedzi dobrze i ciężko było ją w ogóle wypiąć, ale chyba nie miała zabezpieczenia, sprawdzę co ma prawa. A gdzie jest ten moduł? Sprawdził bym wiązkę czy nie ma przerwy któraś żyła, ale nie wiem czy idą te przewody bezpośrednio do moduł czy przez coś jeszcze, nie wie ktoś?
  11. Witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post na tym forum, z góry chciałbym podziękować za przydatną pomoc, jeśli ktoś mi pomoże. Jakiś czas temu kupiłem e46 316i, fajny samochód, ale mam kilka problemów z nim, a mianowicie, świeci się kontrolka airbag. Z tego co wiem, poprzedni właściciel jeździł z nią kilkanaście lat i podobno też taką kupił, napewno jest po jakiejś drobnej stłuczce na przodzie od strony kierowcy, bo po zdjęciu błotnika widać że chyba był wymieniany na inny, bo jest zarysowane poszycie karoserii. Wracając do sedna, wcześniejszy właściciel próbował to naprawić i poległ, sprzedał taką, dokładnie nie wiem co robił z nią, co wymieniał. Są 2 błędy których nie mogę usunąć, mianowicie 000005 i 000009 (dodaje zdjęcie), oba z opisem "rezystancja za duża", wymieniłem poduszkę w drzwiach kierowcy, bo ta która tam siedziała wyglądała na wystrzeloną, chociaż miała rezystancję 2,2 ohma jak inna którą zamontowałem i dalej to samo, wjechał kontakt spray we wtyczkę wyżej wymienionej poduszki i też nie pomógł. Co z tym zrobić? Może zła poduszka? No i którą jeszcze poduszkę muszę sprawdzić i ewentualnie wymienić, kurtyny od kierowcy? Czy po stłuczce i wystrzale trzeba wymienić jakiś moduł, czy sensor? Czytałem dużo różnych postów na google ale nie znalazłem odpowiedzi. Już sam nie wiem, borykam się z tym problemem chyba od 3 miesięcy, bo pracuje w delegacjach i jestem co 3 tygodnie na tydzień, byłem nawet u 2 mechaników, ale nic nie naprawili, jeden nic nie chciał a drugi wziął symbolicznie na flaszkę za chęci. Ktoś pomoże? Ktoś miał podobny problem? Bo mi już ręce opadają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.