Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem E60 525i 218km 2005 z przebiegiem 140 tys km. Od pewnego czasu zauważyłem wzmożony pobór oleju. Elektroniczny wskaźnik potrafi na przestrzeni 1000 - 1100 kilometrów zmienić wskazanie z max na min stan oleju. Zalany olejem 5w40. Jeden z mechaników był przekonany, że problem leży w separatorze oleju (nie był nigdy wymieniany). Dokonał wymiany - niestety, problem nadal występuje. Inny w pierwszej chwili sugerował, że problem może leżeć w uszczelniaczach zaworowych, jednak po testach uznał, że nie ma w tym problemu (wspominał, że w przypadku problemu z uszczelniaczami, przy rozgrzanym silniku z rury powinny wydobywać się spaliny zabarwione na niebiesko - czy to prawda?). Czy ktoś spotkał się z takim problemem i ma pomysł, gdzie może znajdować się przyczyna? Nie mam już siły do odbijania się od kolejnego "magika", który stawia błędną diagnozę... Będę wdzięczny za każdą sugestię.