Skocz do zawartości

makross

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 523i N53

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia makross

  1. Cześć, w moim BMW E61 N53B25, został usunięty kat nox. W jakiś sposób został równiez wykodowany z DME ten cały system NOX, tzn. nie mam żadnych błędów związanych z NOXEM, ale przez brak NOXa auto nie może wejść w tryb uwarstwiony. Napisałem do bimmerprofs i wg nich po podłączeniu NOXem auto powinno działać poprawnie i wchodzić w tryb uwarstwiony, ale musi zostać przywrócony stockowy software a potem zrobiona adaptacja pod NOXem. Czy ktoś wie jak przywrócić ten stockowy soft? Wystarczy INSTA/INPA, czy może coś dodatkowego? Jest może gdzieś jakiś poradnik jak to zrobić?
  2. makross

    Sonda lambda N53b25

    Część, Występuje od jakiegoś czasu w moim aucie błąd 2C9D(ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem 2, aktywacja) Mechanik stwierdził że sonda jest uszkodzona, ale nic dokładnie w niej nie sprawdził, w ogóle mój mechanik nie bardzo zna się na N53. Pytanie co najpierw sprawdzić gdy występuje taki błąd, czy może od razu kupować nowa sondę? I jeśli tak to jaka
  3. Hej podłączę się pod wątek Mam bmw e61 n53b25 190km Zanim zacząłem się trochę bardziej interesować tym silnikiem I czytać forum, to dałem się namówić na usunięcie kata nox. Mechanik zrobil jakaś tam adaptacje, bo żadne błędy od noxa nie występują, ale auto działa cały czas w trybie homogenicznym. Czytajac trochę fora angielskie znalazłem informacje że po usunięciu kata nox można zrobić adaptacje żeby auto chodziło w trybie uwarstwionym, jednak samego sposobu jak to zrobić nie znalazłem, tylko namiary na jakaś angielska firmę. Pytanie do znawcow, czy coś takiego jest możliwe? Mechanik za usunięcie kata skasował mnie ponad 2k, więc jeśli jest możliwość ogarnięcia auta bez dodatkowych kosztów to chciałbym iść ta ścieżka. Jednak jeśli nie zostaje mi nic innego niż kupno NoXem to jestem gotowy na ten zakup. Czy jak ten cały system nox jest usunięty z mojego auta to instalacja noxem jest w ogóle możliwa? Edit. Dopiszę jeszcze że kompresja na cylindrach jest dość niska 9-10,5 bar. Mechanik stwierdzil po zmierzeniu kompresji że silnjk jest na wykończeniu, czy ma rację? Są jakieś sposoby na podniesienie kompresji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.