Skocz do zawartości

Damian98

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 2008

Osiągnięcia Damian98

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak odłączenie wtyczkę to wejdzie w tryb awaryjny i pompa będzie pompowała max ciśnienie, czy to nie zaszkodzi? Jeździsz tak swoim n43? Z moich ustaleni wynika ze może być winny regulator ciśnienia i zamiast wymieniać co ja uczyniłem wstawia się tam zaślepkę.
  2. Wie ktoś jakie powinny być ciśnienia? Wiem tylko ze jeżeli spada poniżej 1.2bara to sypie błąd.
  3. Witam, Jestem tutaj nowy, kupiłem ostatnio BMW e87 116i 122km Mam pytanie czy ktoś poradził sobie z ciśnieniem oleju w tym silniku, jest tutaj wiele tematów na ten temat ale żaden nie opisuje konkretnie co było przyczyną. U mnie wyglada to tak ze kontrolka zapala się zazwyczaj na rozgrzanym silniku w momencie gdy obroty spadają z wysokich na niskie. Przykład jadę na ok 3000rpm wyrzucam bieg obroty spadają poniżej 1000rpm i kontrolka się zaświeca. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju na nowy z Aso Zawór regulujący ciśnienia nowy firmy Vemo Olej 5w40 Petronas Filtr filtron Zrobiona płukanka silnika przed wymianą Nic to nie pomogło No może teraz rzadziej wywala błąd ale dalej jest W przyszłym tygodniu sprawdzam ciśnienie manometrem A później zdejmuje miskę i patrzę na smok jak nie to nowa pompa oleju.. ale czy ktoś sobie z tym poradził? Jakieś podpowiedzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.