Skocz do zawartości

Dawid0306

Zarejestrowani
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid0306

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Mam w jednej ze swojej bmw błąd od początku z czujnik różnicy ciśnienia w kolektorze dolotowym 2D28, zmieniłem sam czujnik był oem na zamiennik od delphie i chwile niby było ok jakieś 100km, ale znów dalej ten błąd wraca (jako wewnętrzny, a nie jako kontrolka na zegarach) spalanie tez wysokie bo cykl mieszany 8.1 według komputera w innej mojej 2.0 schodzę na luzie do 7.3 w cyklu mieszanym (nie wiem czy to się okaże przydatne, ale przy wyjmowaniu OEM czujnika to ta część, która wchodzi w kolektor miała na sobie kapkę oleju - motor jak coś nie bierze oleju ani grama na 1kk motor w tym egzemplarzu akurat to N46 wersja 129 km
  2. Słuchać to w 11 sekundzie, dźwięk jakby był przeciąg Nagrywane przy 30km/h na luzie więc raczej nie od prędkości
  3. Toml jest turbina ? Dźwięk przy 2800 do 3300 obrotów VID20250227145952 (1).mp4
  4. Termin remontu głowica i pierscienie mam w marcu, ale tak sobie myślę czy moja turbina , która kupiłem może się uszkodzić przez ten olej z odmy ? Bo tak sobie jezdze i teraz tak sobie myślę, że w sumie głupio by było nowa turbinę rozwalić przez olej z odmy
  5. zapomniałem dodać, że wlałem jakąś chemię już jakieś 2 tygodnie temu K2 coś z DPF, że ma wydłużyć jego "zapychanie" Więc w sumie może z tym DPF trochę to pomogło i trochę to Tylko jeśli dalej spala olej to niestety znów będzie Meksyk jak niedawno Spróbuję ogarnąć kamerkę i zobaczyć cylindry
  6. Przed wymianą turbo olej uciekał przez odmę (głównie) Sprawdzę odmę i zmierzę może jeszcze raz kompresję tylko sprzęt muszę wyprosić od znajomego - bo uznałem, że na jeden raz to nie będę kupować Termin remontu i tak mam na marzec Czy kamera do cylindrów wejdzie przez wejście do świec żarowych czy tylko przez wtryski ? Zobaczę jak komora spalania wygląda czy olej cieknie z zaworów itp
  7. Ale generalnie jednak preparat coś dało na komorę spalania - tutaj wartość DPF po 100 km od regeneracji No ale , olej dalej znika więc nie wiem jak to wytłumaczyć może jakiś cylinder się odblokował
  8. Wygląda to moim zdaniem obłędnie Wszystko działa jak przebieg obroty itp Zegary się nie zacinają Wiele ciekawych opcji
  9. okej, po rozebraniu wszystkiego wyjęciu bezpiecznika od panelu klimy oraz odłączenie akumulatora na około 30 minut oraz ponowne złożenie - panel działa
  10. Po wymianie idrive na "chińską" navi nie działa panel klimy nie wyświetla się Z idrive też nie mogę sterować klima Jakieś pomysły ? Kostki sprawdzałem chyba z 8 razy i siedzą ciasno Ten dolny panel od foteli i czujników też oczywiście nie działa (jest połączony z panelem klimy )
  11. Po zastosowaniu preparatu na komorę spalania - podwójna dawka ( druga po 7 godzinach - całość trzymane 24godziny) Nie ma poprawy - jak ciśnienie wsteczne szybko wzrastało tak dalej wzrasta i olej dalej ubywa Mi się wydaje, że nawet chyba szybciej Tu też zostaje rozebranie silnika i zrobienie remontu
  12. Siedzenia rozumiem przekładam z pełną elektronika bo od maty zajętości jeszcze idzie taki kabelek do kostki ,,, W drugim fotelu (kierowcy takiego kabelka nie ma - więc to rozumiem trzeba wyjąć jezczze te kabelki które idą do kostki - trudna ta sprawa ?) ma ktoś jakiś poradnik jak to zrobić - na forum link kto kiedyś już dał jest teraz niedostępny
  13. W piątek stosuje środek na komorę spalania, ale zastosuje to jak inni ludzie piszą - parę godzin na tłokach Jeśli to nie pomoże to robię remont góry pierścienie głowica itp Cenę już poznalem - jest spoko I wtedy mam nadzieję, że temat stanu poziomu oleju w moim silniku zamknie się na najbliższe 100 tysięcy kilometrów Dzisiaj mi się dpf wypalal i po wypaleniu oleju mi trochę przybylo Oczywiście nic nie przerywałem po całym procederze wypalania od czekałem nawet 20 minut sobie jeździłem na luzie Oleju minimalnie więcej bym powiedział z 10% do 18% bagnetu między min a max Ale w moim aucie to co chwilę mam raz tak, a raz tak więc nie uznaje to za miarodajne
  14. A jak to sprawdzić ? zasilanie olejem ten wąż myłem dokładnie i przed myciem normalnie był w nim olej ale teoretycznie płukanka do korka wlewu oleju powinna odetkać zatkane kanały olejowe , tak ? Jest gdzieś opisane jak zmierzyć ciśnienie nie przez czujnik ? ( zawsze to miałem dostępne w programie i w sumie nie wiem jak to się robi ) Jeśli chodzi o same turbo to jest poprawa bo raz, że nie ma oleju w dolocie, ale za to jest nagar palonego oleju , a dwa to już nie słychać świstu jak się załącza stara turbina miała tylko delikatny luz od strony zimnej lewo-prawo góra dół, ale przód tył nie miała - od strony ciepłej była wzorowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.