Skocz do zawartości

Dawid0306

Zarejestrowani
  • Postów

    161
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid0306

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Jak dokładnie wyjąć silniczek vvt z silnika , pokrywę zdemontowalem i odkręciłem te dwie śrubki , ale co dalej ? Ludzie na filmikach go jakoś kręcą lub ruszają lewo w prawo żeby wyszedł z tego koło zębatego , Jak dokładnie się to robi, żeby niczego nie rozwalić? N46 w E90
  2. Jak w bimmer tool zrobić adaptacje vvt? Ostatnio szukałem tego u siebie , nie znalazłem;-)
  3. Akurat problem się rozwiązał, padła w końcu przepustnica oraz prewencyjnie wymieniłem jeszcze raz ten czujnik tym razem na oem używkę i błędu nie ma,
  4. Mam w jednej ze swojej bmw błąd od początku z czujnik różnicy ciśnienia w kolektorze dolotowym 2D28, zmieniłem sam czujnik był oem na zamiennik od delphie i chwile niby było ok jakieś 100km, ale znów dalej ten błąd wraca (jako wewnętrzny, a nie jako kontrolka na zegarach) spalanie tez wysokie bo cykl mieszany 8.1 według komputera w innej mojej 2.0 schodzę na luzie do 7.3 w cyklu mieszanym (nie wiem czy to się okaże przydatne, ale przy wyjmowaniu OEM czujnika to ta część, która wchodzi w kolektor miała na sobie kapkę oleju - motor jak coś nie bierze oleju ani grama na 1kk motor w tym egzemplarzu akurat to N46 wersja 129 km
  5. Słuchać to w 11 sekundzie, dźwięk jakby był przeciąg Nagrywane przy 30km/h na luzie więc raczej nie od prędkości
  6. Toml jest turbina ? Dźwięk przy 2800 do 3300 obrotów VID20250227145952 (1).mp4
  7. Termin remontu głowica i pierscienie mam w marcu, ale tak sobie myślę czy moja turbina , która kupiłem może się uszkodzić przez ten olej z odmy ? Bo tak sobie jezdze i teraz tak sobie myślę, że w sumie głupio by było nowa turbinę rozwalić przez olej z odmy
  8. zapomniałem dodać, że wlałem jakąś chemię już jakieś 2 tygodnie temu K2 coś z DPF, że ma wydłużyć jego "zapychanie" Więc w sumie może z tym DPF trochę to pomogło i trochę to Tylko jeśli dalej spala olej to niestety znów będzie Meksyk jak niedawno Spróbuję ogarnąć kamerkę i zobaczyć cylindry
  9. Przed wymianą turbo olej uciekał przez odmę (głównie) Sprawdzę odmę i zmierzę może jeszcze raz kompresję tylko sprzęt muszę wyprosić od znajomego - bo uznałem, że na jeden raz to nie będę kupować Termin remontu i tak mam na marzec Czy kamera do cylindrów wejdzie przez wejście do świec żarowych czy tylko przez wtryski ? Zobaczę jak komora spalania wygląda czy olej cieknie z zaworów itp
  10. Ale generalnie jednak preparat coś dało na komorę spalania - tutaj wartość DPF po 100 km od regeneracji No ale , olej dalej znika więc nie wiem jak to wytłumaczyć może jakiś cylinder się odblokował
  11. Wygląda to moim zdaniem obłędnie Wszystko działa jak przebieg obroty itp Zegary się nie zacinają Wiele ciekawych opcji
  12. okej, po rozebraniu wszystkiego wyjęciu bezpiecznika od panelu klimy oraz odłączenie akumulatora na około 30 minut oraz ponowne złożenie - panel działa
  13. Po wymianie idrive na "chińską" navi nie działa panel klimy nie wyświetla się Z idrive też nie mogę sterować klima Jakieś pomysły ? Kostki sprawdzałem chyba z 8 razy i siedzą ciasno Ten dolny panel od foteli i czujników też oczywiście nie działa (jest połączony z panelem klimy )
  14. Po zastosowaniu preparatu na komorę spalania - podwójna dawka ( druga po 7 godzinach - całość trzymane 24godziny) Nie ma poprawy - jak ciśnienie wsteczne szybko wzrastało tak dalej wzrasta i olej dalej ubywa Mi się wydaje, że nawet chyba szybciej Tu też zostaje rozebranie silnika i zrobienie remontu
  15. Siedzenia rozumiem przekładam z pełną elektronika bo od maty zajętości jeszcze idzie taki kabelek do kostki ,,, W drugim fotelu (kierowcy takiego kabelka nie ma - więc to rozumiem trzeba wyjąć jezczze te kabelki które idą do kostki - trudna ta sprawa ?) ma ktoś jakiś poradnik jak to zrobić - na forum link kto kiedyś już dał jest teraz niedostępny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.