Skocz do zawartości

AndrzejF07XD

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5GT F07 530xd 2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AndrzejF07XD

  1. Witam wszystkich, Miałem podobnie w BMW F07 5GT 530 XDrive. Po odpuszczeniu gazu od 60 do 90 km/h wibrowało a jak puściłem nogę z gazu, ale wystarczyło dotknąć pedał gazu i wszystko wracało do normy. ASO jak i inni mechanicy ni wiedzieli co było tego powodem. Wymieniłem koła 3x plus dałem do prostowania wyważenia i nowe opony i dalej to samo. Miałem dwie szerokości 8,5j i 9,5j na 19 calowych. Po zakupie innych też oryginalnych kół ale 18 z tą samą szerokością 4x 8,5j problem ustał. Wina leżała po stronie tylnych kół. Nadmienie że wynieniłem wachacze, dyfry(były luzy), poduszki itp. To nie pomogło ale koła wyjaśniły u mnie sprawę. Pozdrawiam wszystkich, może to komuś pomoże.
  2. Witam, wszystkich ponownie. Ja już pozbyłem się wibracji z którymi wszyscy się borykaliśmy. U mnie przyczyną były tylne zaciski, a dokładnie: prowadniczki nie pływały, zastały się. Po zregenerowaniu zacisków wibracje ustały. Jeśli komuś to nie pomoże to niech zwróci też uwagę na tylny dyferencjał. Wyczytałem że ktoś miał taki problem i po wymianie ustały wibracje. Rezonans przenosił się na przód a po odpięciu vtg ustawał wymienili kompletny przód a okazał się tylny dyfer.
  3. Przed grzebaniem w samochodzie zróbcie sobie adaptacje/zerowanie skrzyni VTG. Mi pomogło i jestem narazie w fazie testów.
  4. Witam wszystkich, Posiadam identyczny problem z napędem xdrive tzn. Przy prędkościach od 80km/h po odjęciu gazu chuczy i drga buda. U siebie wymieniłem już (nie bez przyczyny): -całe półosie na nowe ‐łożyska kół -przedni dyfer (miał luz od str. wału) -Nowe oleje w napędach -koła proste (sprawdzone felgi i nowe opony) Co dziwne po wyjęciu bezpiecznika od xdrive wszystkie objawy znikają ale nie działa wtedy napędzanie osi przedniej. Strzelam że powodem będzie luz w samym VTG. Bo na logikę mając luzy w dyfrze są to właśnie takie objawy. Ja w swoim mam sprawdzone 2 dyferencjały. Zostaje mi teraz przejść do strony rozdzielacza. Co Wy o tym myślicie? Może ktoś już rozwiązał problem i się podzieli info. ?
  5. Ciekawostka, po wyciągnięciu bezpiecznika nr 178 30A (napęd 4x4) objaw całkowicie ustał. Jednak u mnie będzie trzeba zabrać się za przedni napęd.
  6. Panowie, Mam taki sam problem jak w opisie i mam też kilka pytań w waszą stronę. Póki co mam wymienione: 2x półoś przód, uszczelniacze przedniego dyferencjału oraz wszystkie oleje xdrive (mosty + rozdzielacz). Po wymianie tych elementów delikatnie zmniejszyły się objawy. Tylny dyferencjał nie posiada znacznych luzów pomiędzy wałem a półosiami, gumy na wale ok, ale.... pomiędzy przednim dyfrem a rozdzielaczem jest duży luz "obracając" wałem przy zablokowanych przednich kołach. Jest to jedyny luz w moim napędzie xdrive. Słyszałem ale nie wiem czy to prawda, że powinny być luzy nominalne na mostach, ale ten co ja mam z przodu mnie przeraził chyba że xdrive tak ma. Moje pytana do Was: Czy też posiadacie luz obrotowy wału przedniego dyferencjału? Jak jest oznaczony bezpiecznik od rozdzielacza xdrive? Czy wiecie coś więcej na temat waszych uszkodzonych tylnych mostów. Dziękuję z góry za wszystkie wasze odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.