Skocz do zawartości

Luu20vt

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 n52b25

Osiągnięcia Luu20vt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Szanowni, pomyślałem, że warto odpisać i napisać jakie jest rozwiązanie mojego problemu. nie jest to żadne odkrycie-trik ale receptą na w/w problemy był remont silnika. obecnie występuje brak błędów sond, wszystkie parametry są w normie. także jeśli ktoś bedzie szukał odpowiedzi co zrobić i dlaczego sondy wariują - odpowiedzią jest - spalanie oleju przez silnik. Naprawcie silnik a sporo problemów zniknie. pozdrawiam i życzę cierpliwości do n52 bo to fajny motor
  2. silnik n52b25 i katalizator nr 18407530570
  3. artykuł niewiele pomógł ponieważ nie zamierzam wyłączać sond tylko szukam odpowiedzi dlaczego po odpuszczeniu gazu lamba leci w wartość powyżej 3V i po kilkunastu takich akcjach wyrzuca zapełnienie katalizatora. A katalizator jest wymieniony na nowy...
  4. dzień dobry, chciałbym nieco odgrzebać temat i dowiedzieć się co finalnie wyszło w temacie błędu 29F5? udało się go wyeliminować? borykam się z podobną przypadłością "zapchanych katalizatorów" i mimo ich wymiany błąd dalej widnieje. zauważyłem też, tak jak na filmiku, że sondy przednie podczas odpuszczania gazu wypadają poza skalę. co można z tym zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.