Skocz do zawartości

Krzysiek BMW x5

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW x5 e53 3.0d

Osiągnięcia Krzysiek BMW x5

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kolego jak bym miał odpowiedniego mechanika który się na tym zna to już dawno by nie było tematu dlatego napisałem do was o poradę. Jeśli jesteś w stanie mi pomóc to daj namiary na swój warsztat a napewno się odezwę.
  2. No właśnie niemam takiego mechanika który się zajmuję x-draivem u siebie w okolicy i teraz trzeba wymienić dyfer żeby to wszystko działało??
  3. Witam wracam ponownie reduktor okazał się uszkodzony mechanik wymienił na drugi kontrolki pogasły kalibracja poszla pomyślnie i podczas jazdy prubnej zblokowały mu przednie koła i rozsadziło przedni dyfer jak to możliwe jeździłem bez przedniego napenu jakieś 2-3 miesiące możliwe jest to że się zastał będąc nie używany czy porostu też był uszkodzony proszę o odpowiedź z góry dzięki
  4. Witam sprawdziłem reduktor i nagrałem filmik czy można go tutaj wstawić żebyś ocenili czy jest uszkodzony wydaje mi się że jest bo dwoma palcami przekręcając wałek w prawo z lekim oporem przekręciłem powyżej 90° tak mi się wydaje czy jak jest uszkodzony to lekko powinien się przekręcać
  5. Witam sprawdziłem reduktor i nagrałem filmik czy można go tutaj wstawić żebyś ocenili czy jest uszkodzony wydaje mi się że jest bo dwoma palcami przekręcając wałek w prawo z lekim oporem przekręciłem powyżej 90° tak mi się wydaje czy jak jest uszkodzony to lekko powinien się przekręcać.
  6. Będę próbował jeszcze zobaczę reduktor bo też może być uszkodzony
  7. Powiedz mi jak mam zobaczyć czy jest reduktor uszkodzony właśnie muszę poszukać kogoś takiego tylko ze w mojej okolicy to ciężko
  8. A miałeś już taki przypadek bo niechcem wymieniać części a potem się okaze ze to coś innego jak sprawdzić czy reduktor jest uszkodzony
  9. No właśnie dlatego niewiem co robić i jaka może być przyczyna
  10. Właśnie nie da rady zrobić kalibracji przez to że te koło zaniża prędkość
  11. Żadnych stuknięć puknięć niema, żadnego szarpania, zgrzytania, biegi wchodzą bez zarzutu wszystko jest dobrze. Taki sam rozmiar opon, felg bo to też ma znaczenie i ciśnienie w oponach takie same a napędy nie działają i jeszcze Mechanik stwierdził że jeż luz na dyfrze więc piszę do was bo może miał ktoś też taki przypadek.
  12. Sprawdzał koronkę i czujniki abs i są dobre, kontrolki czasami gasna od hamulca i abs i tylko pali się 4x4. Stwierdził że na półosi wchodzącej do dyfra jest zbyt duży luz i to opuznia prędkość koła i że jest dyfer do wymiany.
  13. Witam mam taki mały problem ze swoim ixem nie działają mi napędy pala się kontrolki wszystkie czujniki abs sprawdzone i koronki abesu też nastawnik wymieniony i dalej się pala mechanik mi powiedział że jedno lewe tylne koło pokazuje różnice w prędkości trzy koła mają taką samą a te jedno się opuznia i stwierdził że jest luz na dyfrze ( moście) miał ktoś taki przypadek bo niewiem co robić z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.