Skocz do zawartości

MichuBMW93

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E46 330D +
    Było E90 320D +
    Jest F11 525XD 2013
  • Lokalizacja
    Rumia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MichuBMW93

  1. MichuBMW93

    Problem z ZF8HP

    Btool 'em dam radę to zmierzyć?
  2. MichuBMW93

    Problem z ZF8HP

    Witam serdecznie, Mam skrzynie 8HP45 przebieg 240 tyś, olej zmieniony 25 tys temu. Drga przy przełączaniu z N na D , lub z N na R, dodatkowo, przy delikatnej jeździe czuć mocniej zmianę biegów, szczególnie na niskich biegach. Przy bucie lub wyższych biegach nie czuć stuknięcia. Wiem, że tuleje tylnego dyfra są do wymiany. Czy to też wina skrzyni? Konwertera?
  3. Cześć wszystkim, Mam w planie zrobić program, wyłączyć EGR i pozbyć się DPF. Słyszałem, że skrzynia 8HP45 w dieslu wytrzymuje 500 nm, to prawda? Drugie pytanie odnoście DPF. Jak się ma jego wycięcie do przeglądów? Ponoć zaszły/ zajdą zmiany w przeglądach, choć nie znalazłem żadnych konkretów. A straszą już od lat.
  4. Sama taśma butylowa nie rozwiąże problemu wody w drzwiach. Sam mam ten problem, wymieniłem taśmę, ale woda w drzwiach nadal się gromadzi. Wymieniłem też zamek. Moim zdaniem, wina leży w uszczelce. Czy ktoś to przerabiał?
  5. Cześć, mam problem z zamkiem w tylnych, lewych drzwiach. Mianowicie jakiś czas temu zauważyłem, że leci z nich woda, okazało się, że mata (gąbka) obkleiła się na dole. Podkleiłem ją na szybko taśmą dwustronną. Wczoraj zaczął szaleć zamek w drzwiach. Przy otwieraniu słychać dosłownie strzały tego zamka i nie otwiera drzwi, nie podnosi cyngielka. Dociąg działa, zamyka poprawnie. Natomiast samo otwarcie drzwi to zadanie dla sapera, bo muszę wstrzelić się w próbę otwarcia przez zamek i wtedy szybko pociągnąć drzwi. Dostęp komfortowy działa. Odpiąłem kostkę w klamce od comfortu i nadal nic. Myślę, że to sam zamek. Ktoś pomoże?
  6. Szarpałem klapą🤪 góra dół i ten dźwięk wydobywa się od zamka, typowy stuk. Niestety odbojników jak na masce nie ma. Pardon, są. Szukałem czegoś innego . Pokombinuję z nimi
  7. Cześć wszystkim, Kupiłem ostatnio F11, po dłuższych poszukiwaniach hałasu, namierzyłem stukanie klapy, a właściwie zamka klapy na nierównościach. Klapa elektryczna, działa , dociąg też, ale jakby miała mały luz na zamku, przez co ten wałów ucho w pasie tylnym. Czy ktoś mial taki przypadek? Można jakoś wyregulować zamek?
  8. Mimo braków odpowiedzi, poczytałem na stronach .de , popytałem. Pojeździłem 525D oraz 520D. Już chciałem ludzi zaczepiać na ulicy :P Odpuszczam 525D na rzecz 520D 184 km. Pytanie do właścicieli i znawców z doświadczeniem. Co zalecalibyście po zakupie, by mieć spokój z silnikiem i bez stresu jechać na wakacje? I jaki jest koszt rozrządu, części z wymianą? Przy zakupie patrzę na rozrząd, chłodniczkę EGR, interwały olejowe. Co jeszcze może zaskoczyć? Klapek w kolektorze raczej nie sprawdzę.
  9. Cześć wszystkim. Planuję kupić F10, diesel, zapewne przedlift do 70 tyś. Szukam 520D, jednak często trafia się w ogloszeniach 525D. Poza osiągami, który silnik wypada lepiej? Teoretycznie na jednej turbinie będzie tańszy w naprawie. Czy twin turbo jest dużo bardziej awaryjne? Czytałem, że lubi padać głównie małe turbo, a wymiana się wiadomo, komplet. Na co jeszcze zwrócić uwagę poza rozrządem i chłodniczką EGR? P.S. jaki jest koszt wymiany rozrządu? (Części + robota) tak +/- Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.