Witam serdecznie pisze do was w takiej sprawie . W moim bmw e65 3.6 v8 272km został zrobiony remont silnika gdyż przedostawaly się spaliny do płynu chlodzacego jednakże okazało się szybko że CZEBA załatwiać nowe bo te są pęknięty I koszty są ogromne . Nowe głowice zostały zamówione o tych samych numerach i splanowane. Po złożeniu silnika I włożeniu to na samochód auto nie odpala po podłączeniu do komputera wyskakują błędy wszystkich 4 czujnikow walka rozrzadu pierwsza myśl rozrząd się przestawił po ściągnięciu kap zawodowych okazało się że rozrząd jest ustawiony dobrze (Nie jest przekrencone nic o 180%). Raz po raz auto odpalił Ale chodziło jakby na 4 cykl po dłuższym przytrzymaniu wyskoczymy dodatkowe błędy wypadania zapłonu na 1,2,34 po zamierzeniu kompresji okazało się że na lewej głowicy nie ma ciśnienia. ... I moje pytanie jest następujące czy poprzez braku ciśnienie jest możliwość wyzwalania błędów 4 czujnikow walka rozrzadu ? I czy oprócz niedomykajacych się zaworów że będzie trzeba głowice zrzucić jest jakaś inna możliwość Z góry mówię rozrząd, pierścienie wszystko nowe I rozrząd ustawiany według schematu wraz z profesjonalnymi blokadami rozrzadu.