Skocz do zawartości

Gumiś GD

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-39 525 TDS 1996
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Gumiś GD

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam,jak w temacie.Fotoradar był przenośny,ile mają czasu na przysłanie propozycji mandatu.I co jak nie zdążą na czas?
  2. Mam kolejne pytanie jak się wyjmuje nerkę w e-39?
  3. Witam wszystkich.Na początku nie można było zamknąć maski,po nasmarowaniu (wd-40) udało się ją zamknąć.Przy próbie otwarcia linka chodzi bez oporu,linka od strony kabiny nie jest zerwana.Co robić?
  4. Witam mam w samochodzie radio BMW BUSINESS RDS TypModel PH7860 Serial-Nr. T3098077 Szukam do niego kodu.
  5. Witam mam w samochodzie radio BMW BUSINESS RDS TypModel PH7860 Serial-Nr. T3098077 Szukam do niego kodu.
  6. Mam pytanie odnośnie przekładni kierowniczej w e-39.Czy jest jakaś metoda kasowania luzu w przekładni mechanik znalazł luz w kole i powiedział że przekładnia do regeneracji lub wymiany.Wycieków żadnych nie ma.Dzwoniłem do zakładu za regeneracje jak nie ma wycieków chcą 500 zł. zwyjęciem i założeniem,nie wiem czy to dużo czy mało?
  7. Gumiś GD

    Silnik m51D25

    Wypróbuję patent z rurką w odmie,dziękuję wszystkim za sugestie i pomoc oraz życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku.
  8. Gumiś GD

    Silnik m51D25

    Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie spalania oleju,przy wymianie oleju w silniku kupiłem 7l.wlałem około 6l.połowa na miarce i przez 11tyś km. dolałem ten litr a teraz na miarce jest prawie minimum.Jakie spalanie oleju jest do akceptacji?I czy po wlaniu zamiast 0w/40 np.5w/50 będzie miej oleju przedostawać się do układu ssącego?
  9. Gumiś GD

    Silnik m51D25

    Małe sprostowanie co do przebiegu,auto jest sprowadzone z niemiec więc jego przebieg może być większy.A co do oleju magnatek to gdzieś przeczytałem że były przypadki zatarcia silnika po wlaniu tego oleju?
  10. Gumiś GD

    Silnik m51D25

    1000obr/min ma po odpaleniu na zimno gdy jest ciepły to po odpaleniu ma 800obr/min.Zrobiło się tak po wymyciu przepływomierza,wcześniej miał na zimnym 800obr/min zaraz po zapaleniu.Co ciekawe samochód jeździ teraz lepiej,a spalanie nie wzrosło.
  11. Gumiś GD

    Silnik m51D25

    Co do tego oleju to podczas uszczelniania pompy wtryskowej u mechanika,zdemontowali zawór egr i kolektor ssący.podczas regulacji dawki paliwa (przy zdjętym kolektorze ssącym) zbierał się olej w tej rurce od powietrza z turbiny.W innym warsztacie(w tamtym utawili dawkę paliwa fatalnie)powiedzieli że to cieknie turbina,więc w domu zabrałem się za wyciąganie turbiny,po zdjęciu obudowy filtru powietrza okazało się że olej dostaje się przed turbiną(tą rurką od usówania mgły olejowej z głowicy)i stąd moje pytanie odnośnie oleju,czy wlewać syntetyk czy półsyntetyk.Silnik wydaje się że ma właściwą moc,więc dlaczego wydmuchuje tę mgłe olejową?
  12. Gumiś GD

    Silnik m51D25

    Na początek mam pytanie odnośnie silnika,czy pompowtryskiwacze są w tym silniku? I jeszcze jedno,nie wiem jaki olej był w silniku,po kupnie wymieniłem na mobil 0w/40.Teraz po przebiegu 11tyś.od wymiany okazało się,że jest olej w układzie ssącym.Wiem że olej idzie z układu przewietrzania silnika. Dolałem tym czasie 1litr oleju a na miarce jest blisko minimum,czy dalej lać syntetyk czy półsyntetyk,jaki polecacie?Na liczniku jest 235tyś.a produkcja 11/96.Ostatnie pytanie,wyczyściłem przepływomierz i po zapaleniu obroty przez pierwsze kilkadziesiąt sekund są blisko 1000 obr/min. po czym spadają do około 800obr/min.Przed umyciem przepływomierza po odpaleniu miał obroty od samego początku na 800obr/min.po umyciu silnik lepiej przyspiesza,a spalanie nie wzrosło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.