Skocz do zawartości

dirty_maderfaker

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3, E83, 2004, 2,5 Benzyna, Automat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dirty_maderfaker

  1. Siemandero, mam do zrobienie w swoim aucie konwersje z USA na EU. z tylnym przeciwmgielnym już sobie poradziłem. z wyłączeniem obrysowek w migaczach również. Zostały mi postojówki. Mam w lampach wiązki i żarówki w postojówkach. jednak nie mogę tego zakodować. Wymieniłem włącznik świateł na europejski. Jak włączę postojowe to nic się nie swieci. Czy ktoś z Was kiedyś to kodował przez NCSa? Będziecie mieli jakąś radę na to? Pozdrowienia
  2. Siemandero, zwracam się do Was o pomoc. Jestem w trakcie naprawy mojego gruza a dokładniej lamp z adaptive headlights. W aucie soczewki ustawione były na wprost. Zrobiłem w inpa reference run i ustawiło mi je w lewo i tak zostały. Zacząłem grzebać i okazało się, że nie ma modułu świateł skrętnych w jednej lampie i czujnik poziomowania przód. Dołożyłem. Niestety nadal nie mogę ogarnąć systemu. W modułach świateł skrętnych lewo i prawo wgrałem NCSem puste pliki man, jak mi polecono. W dalszym ciągu reference run w inpa się zatrzymuje w połowie drogi oraz Freedom operation test się wykrzacza. W pamięci błędów i informacji w sterownikach AHL i przełączniku brak błędów. Wszystko czyste w ISTA. Dioda w przełączniku mruga, co wskazuje na błąd ale nie wiadomo na tę chwilę jaki i czy ma to związek z problemem. Czy moglibyście dać mi wskazówkę co można tu zrobić? Pozdrawiam
  3. no dobrze moi drodzy... temat rozwiązany... gdy pomierzyłem napięcie na wtyczce, wyniosło ono jakieś 11V - kolega stwierdził, że mało. gdy podałem napięcie na sterownik bezpośrednio z aku, komunikacja została nawiązana i sterownik ożył. Wg schematu plus idzie z kostki stacyjki, więc poszła do wymiany. Problem został w ten sposób rozwiązany. Przy okazji zniknął ten sam problem z MFL. Pozdrawiam
  4. No dobrze, przewod Kbus (biało-czerwony) idzie do złącza wielokrotnego nad bezpiecznikami. Pomiar rezystancji miedzy wtyczka a tym złączem pokazał jakieś 1 ohm, czyli przerwy nie ma. Ktoś ma jakiś pomysł?
  5. Zasilanie na wtyczce do sterownika jest. Czy wiecie może, do którego sterownika idzie przewód K-bus? Pozdrawiam
  6. Witajcie, Zwracam się do Was o pomoc. Potrzebuję wsparcia w Inpie. Mam auto e83 2,5i, 2004 R., w którym muszę zrobic Airbagi po crash i nie mogę się połączyć ze sterownikiem. Wrzuciłem na sprobę drugi na podmiankę ale inpa wywala mi No response… Czy byłby ktoś kto moglby mnie pokierować co posprawdzać? Pozdrawiam
  7. Dziękuję za odpowiedź. W mojej inpa mam widoczny sterownik MRS5K a w aucie MRSZ4. Czy wie ktoś może jaki powinien być w 2,5 benzyna, 2004 rok? Czy może to być problem z inpa, ze nie ma moje sterownika w bazie? Pozdrawiam
  8. witam, ciągnę wątek dalej. przejrzałem wiązki i ponaprawiałem uszkodzone przewody (poucinano przewody od poduszki w drzwiach, poduszki pasażera oraz kurtyny). niestety nadał nie mogę się połączyć ze sterownikiem. Wstawiłem również inny sterownik na próbę. Niestety również nie można się połączyć. Czy ktoś miałby jakiś pomysł, co można dalej sprawdzić?
  9. no dobra, tajemnica zaginionej kontrolki airbag rozwiązana, mianowicie, ktoś zadał sobie tyle trudu, żeby wyjąć zegary i zakleić diody czarną taśmą tak, aby nie było widać, że świecą, taka to historia... Pozostaje pytanie, czy jak sterownik airbag jest po crashu to, czy można się z nim mimo wszystko połączyć, czy nie? Pozdrawiam
  10. dodatkowa informacja: jak odepnę sterownik i przekręcę kluczyk w stacyjce to nie wywala kontrolki airbag na desce rozdzielczej. Będę wdzięczny za pomoc, jeśli ktoś ma jakiś pomysł. Pozdrawiam
  11. witajcie, mam taki przypadek do ogarnięcia - 2,5i, automat, 2004 rok. Auto po wystrzale następujących poduszek: kurtyna prawa, poduszka w drzwiach, poduszka pasażera, poduszka kierowcy. Auto miało wpakowane oporniki zamiast tych poduszek (również w napinaczach pasów) Obecnie nie świeci się żadna kontrolka na zegarach. Usunąłem oporniki bez podpinania wtyczek do airbag. Żadna kontrolka się nie zapaliła, co mnie dziwi, bo sterownik powinien wywalić, że poduszki są niepodpięte. Nie mogę również połączyć się ze sterownikiem poprzez Inpa. Pytanie 1: Czy jest możliwe, że sterownik nie był wyczyszczony po crashu? dlatego nie można się połączyć?
  12. witam, moi Drodzy, czy ktoś ma może tę książkę w pdf lub w postaci hardware? https://www.libristo.pl/ksiazka/bmw-x3-e83-service-manual-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2-5i-3-0i-3-0si-xdrive-30i.html Pozdrawiam Bartek
  13. Moi drodzy, jestem w trakcie uzdrawiania mojej panoramy. Poradziłem sobie już z niezamykającą się tylną szybą, oczywiście "wyłączając" ją mechanicznie. Dziękuję za wsparcie. Została mi niewyskakująca przednia osłona przed wiatrem (ta z siatką). wysuwa się troszeczkę ale nie do końca. Panoramę kręcę obecnie korbką, bo podsufitka i zasłonki poszły do powleczenia materiałem. Czy ktoś może ma doświadczenia w tym zakresie? Drugi temat to odpływy. Niestety pod przednimi fotelami z lewej i prawej strony znalazłem wodę. Z lewej odpływ był zatkany. Z prawej natomiast niestety poprzedni właściciel coś gmerał i wąż odpływowy nie wystaje z progu od spodu i woda leje się po słupku A na wysokości kokpitu. Czy ktoś ma doświadczenia z montażem tych węży odpływowych tj. przeciąganiem przez karoserię? ten z prawej strony nie wychodzi tak lekko. Nie chciałbym go wyciągnąć a potem nie móc włożyć. Będę zobowiązany za każdą podpowiedź. Pozdrawiam dirty
  14. hej, z doświadczenia wiem, że niestety trzeba takie elementy jak podsufitki, itp. niestety wyjąć i dać do zrobienia. Jakiekolwiek próby ratowania kończą się jeszcze większą popeliną. Pozdrawiam. B.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.