Skocz do zawartości

Aaronier0O

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aaronier0O

  • Urodziny 15.03.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 -> E60 -> W212
  • Lokalizacja
    Ciechocinek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aaronier0O

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Poproszę o rozkodowanie VIN: WBAVU31040KZ10763
  2. A czy 320d w polifcie (150km) z nalotem 456 tysięcy trzeba się bać? Jak z pancernością lub jej brakiem tej jednostki? Mam na oku jedną fajną sztukę, ale nie wiem jak trwałością tego motoru.
  3. Dolewałeś jakiś dodatek zwyczajny do paliwa czy typowo do czyszczenia wtrysków? Ja w swoich dieslach zawsze dawkowałem cetan i odpukać, wszystkie które do tej pory miałem to odwdzięczały się za to
  4. Czy można w jakiś sposób zweryfikować sobie takie wtryski przed zakupem poza zerknięciem na korekty? Bo tak mi serduszko trochę puka aby wrócić do E60, ale na rynku trochę słabo z ładnymi egzemplarzami. Jedną E60 znalazłem, ale właśnie 231KM i trochę mam obawy bo właśnie te piezo trochę kosztują a jakby nie patrzeć to już nie jest młody samochód.
  5. Dzięki piękne za precyzyjne wyjaśnienie. Czy one są tak awaryjne jak piszą ludzie czy to raczej efekty zaniedbań?
  6. Grupowicze, jako że nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi w sieci to chciałbym was o to zapytać - jakie wtryski są w 3.0D w wersji 231KM? Piezoelektryczne czy elektromechaniczne?
  7. Tak jak w tytule: Szukam dla siebie BMW E60/E61 z silnikiem diesla 177KM(525D) / 218KM(530D) lub ewentualnie benzyny 525i z oznaczeniem silnika M54 Wymagania: Udokumentowana historia serwisowa, Zadbany egzemplarz, Najlepiej bezwypadkowy lub z w pełni udokumentowaną naprawą, Im bogatsza wersja tym lepiej, Przebieg bez znaczenia, liczy się stan.
  8. O widzisz, trafiłeś tym ostatnim zdaniem w punkt. Jako że miałem wcześniej w swojej karierze dwie E60 to bardzo pedantycznie podchodziłem do napraw bo zwyczajnie chodzi mi o dbanie o pojazd, lecz tak jak jeszcze wspomniałem to skoro to warsztat najprawiający bmw mówi coś takiego to można dodatkowo założyć, że mogli próbować to eliminować i pewnie wyszło coś więcej co może być zamaskowane, ale to już są spekulacje moje
  9. Mi właśnie ciężko ocenić bo sam jeżdżę wiele lat automatem, ale chcę autko o jak najbardziej prostej konstrukcji bez większych kosztów, stąd decyzja o 1.9 w manualu, ale jak usłyszałem taki tekst od sprzedającego, który ma warsztat specjalizujący się i naprawiający tylko BMW to prawdę mówiąc zwątpiłem.
  10. Byłem oglądać jeden egzemplarz, ale nie zdecydowałem się finalnie bo auto miało bolączkę stukania przy puszczaniu sprzęgła z okolic dyfra. Twierdził, że to typowa bolączka każdej e46 w manualu i że to jest nienaprawialne, nawet gdybym wymienił dyfer, półosie, wszystkie tuleje itp.. To prawda?
  11. Tak jak pisze madseason. Znajdź coś fajnego na Aliexpress. Ja kiedyś do swojej E60 zamówiłem cały pakiet żarówek LED (komplet do wnętrza + na postojowe), wymieniłem je, przez cały mój okres posiadania nie nawaliły.
  12. Grupowicze, planuje zakup e46 z silnikiem M43TU. Egzemplarz wydaje się być mega zadbany, chciałbym zapytać o Wasze opinie odnośnie tego silnika, warto? Zależy mi na bezproblemowym docieraniu z miejsca A do B
  13. Cześć, już nieaktualne, kupiłem samochód
  14. Tak z ciekawości, na jaką informację z ASO czekasz?
  15. Zwarcie lub brak masy. W mojej pierwszej E60 tak się stało po upaleniu masy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.