Skocz do zawartości

MichałS

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Podłęże k/Krakowa

Osiągnięcia MichałS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. MichałS

    montaż ringów w e32

    Kolego "siwy9" można by prosić o jakieś fotki , jak to się w całości prezentuje ?? :) Pozdrawiam
  2. MichałS

    problem z biegami

    Sprawdź dolne zawory w skrzyni, któryś mógł się przytkać.....
  3. Moduł LKM to jedna z pierwszych rzeczy jakie należy sprawdzić gdy padną światła w waszych E32 :) Rozkładając go , nawet gdy lutowania wyglądają w pierwszym rzucie oka na sprawne , tak czy inaczej radze wam poprawić każde lutowanie :) Gdy tworzą się zimne luty, mogą sie bardzo sprytnie ukryć i być niewidoczne , a moze narobić bardzo duże zamieszanie. Mi również ostatnio nie świeciło jedno prawe światło mijania , wszystko posprawdzane , kilka żarówek sprawdzonych i nic - nie świeci. Wyciągnąłem moduł , oglądnąłem go ( mam jakąś tam wiedze elektroniczną (szkoła elektroniczna) i wieeele już lutowałem :) ) popatrzyłem i nic niepokojącego nie zauwazyłem żadnych zimnych lutów , złożyłem wszystko i dalej nie świeciło , wyciągłem ponownie moduł , wszystko przelutowałem i śmiga :):) Wiec nawet jak ci sie wydaje że wszystko jest OK ze ścieżkami w module , to i tak je przelutuj :D :D Pozdrawiam i życze szybkich rozwiązań problemów ze światłami :)
  4. Najwyżej poczekamy :P
  5. Jakąś fotkee dałbyś rade zrobić jak te głośniki u ciebie wyglądają wizualnie ?? :)
  6. MichałS

    KTO ZNA??? BMW E32 750i

    Na tych zdjęciach dużo nie widać , ale jeżeli któryś z forumowiczów na ich podstawie uznał "że to auto wygląda mu na już wymęczone " to życze powodzenia i szerokiej drogi !!
  7. Jak na przód zmieścisz 16 cm ?? :) Ja też miałem tam koncepcje żeby '16 włożyć , ale nie mam pomysłu jak umocować je żeby nie zeszpecić tych mocowań orginalnych....Pozdrawiam:)
  8. Jeżeli jeździłeś na półsyntetyku, to na twoim miejscu bym tego nie zmieniał. Moja E32 ma nabite 360 tys. i silnik jest w świetnej kondycji, nie bierze grama oleju , silnik od środka jest czysty, nie straciła na mocy ani nic takiego , jeźdze na Castrolu Magnatecu, półsyntetyk 10W40. Pozdrawiam
  9. Witam!! Uszkodzeniu uległ u mnie wodzik wraz z tą gumą która trzyma lewarek od manualnej skrzyni biegów w mojej buni E32. Wsteczny raz wchodzi raz nie, są problemy z 3 , skrzynia na 100 % sprawna , winny tylko wodzik , wymieniał już to ktoś ?? Jak sie ma sprawa z wymianą , potrzebne wyciąganie skrzyni ?? , od dołu chyba dało by się dojść bez wyciagania , z tego co widziałem to wodzik jako wodzik od skrzyni da się odczepić bez wyciagania , chyba tylko zabezpieczenie go trzyma , z drugiej strony też jakiś dzyndzel z zabezpieczeniem , co dalej ?? POMÓŻCIE :) Jakieś foto bardzo by tutaj poratowało :) Pozdrawiam
  10. A nie jest to mozę śruba na nasadke 12 ?? Jeżeli tak to na 90 % jest to ta śruba od wydechu przy kolektorach , pamiętam tą śrube bardzo dobrze bo dzisiaj wykręcałem je u siebie , a że niestety moja bunia ma nakręcone 360 tys i dopiero teraz sprzęgło padło ( hehe to jest właśnie bmw :)) to zacząłem wykręcac wydech i własnie z takowych 4 śrub odkręciłem 1 ,reszta się..... no i wszystko jasne. A na ulicy oprócz tej śruby nie leżała jeszcze jakaś mocno pozwijana sprężyna ?? Ale w sumie i tak niewiem jakby taka śruba mogła sie sama odkręcić , chyba że ktoś jej nie dokręcił :)
  11. MichałS

    Djagnostyka E32

    To od ciebie zależy , kiedy wyregulujesz , jeżeli usłyszysz żę hałasują i "klekoczą" - jedziesz i regulujesz :) Ale najlepiej wg. mnie jest regulować co zmianę oleju. Pozdrawiam :)
  12. Również miałem podobny problem jak poprzednicy , jak zimny to palił na dotyk , ciepły czasami też , ale jak sobie postał chwile to mozna było kręcić i kręcić , łapał po chwili, oglądając u siebie regulator , zauważyłem że od góry ten gumowy weżyk jest nadcięty chyba ze starości , przy "szyjce" gdzie wchodzi do regulatora , skróciłem i założyłem wężyk - JAK RĘKĄ ODJĄŁ wszystkie problemy z zapalaniem , POLECAM przepatrzenie swoich regulatorów i wężyk które dochodzą do nich :):) Teraz efekty są bezcenne , przedtem wśród ludzi na parkingach wstyd z takim "żyłowaniem" rozrusznika a teraz uśmiech na twarzy :D Aha , i to w silniku M30B30 - czyli w silnikach gdzie niby "ten typ tak ma" , i dalej bym tak myślał gdyby nie ten regulatorek :)
  13. Od porządnego resetu zacząłem , niestety to nie przyniosło efektów , wręcz przeciwnie , po resecie przez pierwsze 30 km , spalił tyle litrów paliwa że aż sam sie pogubiłem :/ Teraz jakoś troche się uspokoiła i pali 18 :/ A przed resetami i przed wyjęciem gazu , paliła na benzynie ładnie koło 12,5-13 litrów.
  14. WitaM!!! maslo_82 i jak twoja sprawa się zakończyła ?? Ponieważ ja mam baardzo podobny problem , pali mi 20 l , zalewa się , coś na mocy straciła i przebiera na wolnych obojętnie czy na zimnym czy na ciepłym , a zaczęło się to wszystko jak wywaliłem gaz ( 2 gen) , ale wywalając gaz wymieniłem świece na NGK , przeczyściłem krokowca , przepustnice , wyczyściłem przepływke leciutko papierkiem wodnym oraz różnymi chemikaliami że się prawie w środku świeci i nigdzie nie zacina :) . No i po tych zabiegach zaczęły się dziać takie jaja jak u kolegi maslo_82 :/ Co to możę być ?? POMÓŻCIE bo już pomysłu niemam. Czy winne temu wszystkiemu mogą być niewyregulowane zawory ?? BO u mnie już dawwno powinny być , no ale żeby takie cuda się działy tylko przez niewyregulowane zawory ??
  15. "Mirek" 374 jeśli można to tutaj albo na maila bym był wdzięczny o takowe zdjęcia jak wyciagnąć zegary bez odkręcania kierownicy z poduchą :):) Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.