Skocz do zawartości

Albert1977

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525i M5 E60 sedan

Osiągnięcia Albert1977

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Z błędów pokazało klema ibs minusową, błąd katalizatora, wypadanie zapłonu na 3,5,6, sprawdzono silniczek krokowy biegu jałowego ok, przepustnica ok, odma ok. Disa ok lekki nagar ale mało, Mechanik zauważył świeży olej na kolektorze (cały obryzgany) i po odpaleniu rano na warsztacie takiego trzepania nie było, jedynie czuć dość mocno paliwo w aucie.
  2. Witam pacjent e60 2004 M54/b25 192 od jakiegoś miesiąca rozładowywuje mi aku, zdjagnozowalem że nie usypia auta, cały czas działa silniczek biegu jałowego (krokowy), cały czas buczy pod maską, odpiełem od klemy minusowej jedna wtyczkę od razu przeszło już nie rozładowywuje aku, moje pytanie klema ibs minus do wymiany, czy jakiś sterownik.
  3. Dzisiaj kolejny objaw odpalił i zaraz cała budą się trzęsie, obroty bardzo mocno falują, prawie gaśnie, dodatkowo słychać jak by strzelanie z tłumika i stukot, po około 20-30 s wszystko się stabilizuje, jutro podjadę na kompa, zobaczę czy jakiś błąd wyskoczy, filtry paliwa nie wiem czy był wymieniony jestem właścicielem od 3 miesięcy, wymieniłem olej, filtr oleju i powietrza.Myślalem że prędzej któraś cewka siada.
  4. Podłącze się do tematu silnik M54/b25 czyli jak uważacie lepiej zaślepić i odprowadzić do filtra powietrza, czy lepiej żeby odma była i zostawić wszystko tak jak producent zrobił. Problem z rana nie równo chodzi,, trzęsie się, słychać jak by strzelanie, stuki. Po około 20 sekundach wszystko ustaje. Może poprostu najpierw przeczyścić cały układ, myślę o wyczyszczeniu przepustnicy, silniczek biegu jałowego, dise i odmę.
  5. Podłącze się do tematu dzisiaj z rana 5 w plusie, odpalam e60 M54/b25 192 km objawy zaczyna trzepać budą, , obroty bardzo mocno falują, prawie gaśnie, i słychać tak jak by strzelanie z tłumika i stuki. Błędów nie wywala żadnych. Po około 20 sekundach wszystko się uspokaja .Po podłączeniu pod kompa pokazuje błędy, pokazało klema ibs minusową, błąd katalizatora, wypadanie zapłonu na 3,5,6,Mechanik sprawdził silniczek krokowy biegu jałowego ok, przepustnica ok, odma ok. Disa ok lekki nagar ale mało, Mechanik zauważył świeży olej na kolektorze (cały obryzgany) i po odpaleniu rano na warsztacie takiego trzepania nie było, jedynie czuć dość mocno paliwo w aucie. Ładowanie aku 14,4-14,5. przy odłączonym kabelku od klemy ibs. Akumulator stan bardzo dobry. Dodam że jak odpalę rano i wcisnę więcej gazu żeby przełączył na lpg od razu to nie ma problemu auto chodzi elegancko. Filtry wymienione, olej wymieniony.
  6. E 60 M54b25 z rana silnik odpala na strzała i po chwili gaśnie, za chwilę odpalam ponownie i już jest wszystko ok, później przez cały dzień jest normie.
  7. Witam zdarza się zawsze rano po odpaleniu jak jest zimny konwerter to go słychać ale po kilku minutach, ustaje, i szczególnie na P, bardzo sporadycznie odezwie się podczas jazdy, dodatko widać że bardzo ślizgaja się obroty przy wolnej jeździe tak 60 km/h wtedy faluje pomiędzy 1500 a 2000 obrotów. Z kilometrów wychodzi że trzeba wymienić olej w skrzyni automat. Moje pytanie czy wymienić tylko olej z filtrem czy też od razu konwerter.?Zastanawiam się też czy może od razu przy wymianie wymienić selonoidy w mechatronice. Czy może poprostu dalej tak jeździć i wymienić tylko olej z filtrem. Nadmienię że przy szybszej jeździe jest okej skrzynia chodzi dobrze, obecnie nic też nie szarpie.
  8. Dzisiaj kolejne objawy przy wolnej jeździe potrafi falować od 1500 do prawie 2000 obrotów, i słychać po stronie pasażera z przodu tak jak by drżenie jakiegoś elementu. Na wolnych obrotach wszystko okej minimalne falowanie.
  9. Witam podepnę się pod temat BMW E60 2,5 i 2004 rok w aut macie Zaczęło się od czasu jak się zrobiło zimno czyli od 3 dni silnik dziwnie pracuje podczas wolnej jazdy, mocno falują obroty w granicach nawet 200, najwięcej to widać przy jeździe tak 50-60 km/h wtedy ma gdzieś obroty 1300 - 1600. Na wolnych obrotach podczas postoju ma lekkie falowanie. Oprócz tego w dniu dzisiejszym skrzynia wpadła w tryb awaryjny, czyli szarpała i mocno falowały obroty pomiędzy 1000 a 1500, i przy dodawaniu gazu nie było żadnej reakcji na gaz oraz słychać było tak jak by stukanie. Po tej akcji zatrzymałem się autem zgasiłem go, wżucilem parking i odpaliłem, problem zablokowanej skrzyni ustąpił ale falowanie obrotów pozostaje.Dodam jeszcze że olej w skrzyni według poprzedniego właściciela wymieniony 50000 temu.
  10. Witam posiadam e60 2004 roki radio ccc ,czy ktoś podejmował się wymiany na jakiegoś androida cic.Jakie koszta i co byście polecili.
  11. Albert1977

    e60 radio CCC

    Witam od dwóch tygodni jestem posiadaczem e60 z 2004 rok ,i zauważyłem że po odpaleniu auta prze około 5-10 minut stacje radiowe uciekają.Oprócz tego nie działa modów bluetooth ,przez co nie można połączyć się telefonem z samochodem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.