Skocz do zawartości

JacekkBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Będzie

Osiągnięcia JacekkBMW

  1. Mnie też temat zaintrygował, bo czekam na G20 LCI M340i z zawiasem adaptacyjnym, a dealer potwierdzał, że zawias M jest niższy o 10mm niz standardowy, bez znaczenia czy adaptacyjny czy nie.
  2. Widzę przycisk od trybu adaptive lub jego brak. Ale czy to znaczy, że auto faktycznie nie ma adaptacyjnego zawieszenia? Czy to nie jest przypadkiem tak, że adaptacyjne amortyzatory są fabrycznie zamontowane od jakiegoś czasu w każdym modelu i użytkownik może je sobie uruchomić przez Connected Drive? A zamawiając je do produkcji dostaje się jednocześnie fizyczny przycisk od trybu adaptive? Info ze strony BMW: Sprzęt umożliwiający korzystanie z tej funkcji jest bezpłatnie instalowany w pojeździe fabrycznie - https://www.bmw.pl/pl/shop/ls/dp/VDC_Offer_pl Na wysokość może jedynie wpływać sprężyna od pakietu M, która obniża auto o 10mm, a jeżeli każde auto ma założone aktywne amortyzatory fabrycznie to napewno ma te same sprężyny i tą samą wysokość. Szczerze, ja nie widzę 10mm różnicy w tych dwóch czwórkach, może to jedynie perspektywa zdjęcia. :) A obie napewno mają sportowe zawieszenie M, prawdopodobnie z tymi samymi amortyzatorami aktywnymi.
  3. Z opisu wynika, że obie mają adaptacyjne zawieszenie M.
  4. Od ponad dwóch lat jeżdżę Octavią 4 RS 2.0TSI DSG 245KM, liftback. Obecnie w zamówieniu G20 M340i i odliczam dni nie tylko do wymarzonego auta, ale też żeby "pozbyć" się Skody. Na plus dla Skody O4 napewno desing (który już w zasadzie się mocno opatrzył), stosunek cena/wyposażenie i praktyczność. W ilości miejsca napewno nie ma konkurencji, ale na tym w zasadzie pozytywy się kończą. Prowadzenie - dramatyczna podsterowność i brak trakcji. Na suchym asfalcie jeszcze jest akceptowalnie, ale przy mokrej nawierzchni RS-a spod świateł czy w ciaśniejszych zakrętach może objechać pierwsze lepsze auto. Hamulce - dwa-trzy mocniejsze hamowania i jest guma. Jeżeli szukasz sportowych wrażeń i radości z jazdy to napewno nie ten kierunek. Matrixy LED - może świecą i fajnie, ale wycinanie nie działa. Bardzo często kierowcy z naprzeciwka mrugają długimi żeby przełączyć. Mam zero zaufania i za każdym razem muszę sam manualnie sterować. Zgłoszone na gwarancji do ASO - odpowiedź: nie ma usterki, ten typ tak ma. Jakość - napewno nie jest to klasa premium, materiały raczej słabe, wszystko trzeszczy łącznie z luźną pokrywą bagażnika robioną dwa razy na gwarancji (wymiana odbojników) Usterki - dramat. System Infotainment w O4 to jeden wielki niewypał. Nie wspomniając, że jest strasznie wolny to przez pierwszy rok moje auto było 6 albo 7 razy w ASO na reklamacji. Patrafiło się zawiesić wszystko co możliwe, obecnie po wielu poprawkach oprogramowania jest OK, ale błędy dalej lubią od czasu do czasu wyskoczyć. Także jak widać mój wybór był prosty i jestem obecnie na tym forum :D
  5. Mój pierwszy post więc przy okazji mówię cześć! OWS - Ogólne Warunki Sprzedaży. Podpisywałem dwa dni temu więc jestem na świeżo :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.