Skocz do zawartości

Ghost1996

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 316d 2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ghost1996

  1. A czy można ją jakoś "skręcić" znaczy chodzi mi o skręcenie luzu na niej jeżeli taki by występował? I czy wgl. To może być przekładnia jeżeli nie daje żadnych innych oznak? Nie stuka nic się nie dzieje wspomaganie wszystko chodzi jak powinno?
  2. Tarcze nowe, klocki nowe, nowe silentblocki wahaczy, nowa piasta, nowe opony, nowe felgi OEM BMW. Dalej to samo
  3. Nie widzę aby było ich mnóstwo maksymalnie ile na wyważaniu mu wychodziło to 35g. felgi nowe opony tez nowe maja około 3 tyg. Jak wymienialiśmy piasty tarcze z klockami wszystko było wyczyszczone z rdzy i innych brudnych rzeczy. bylem na stacji znów nic się nie dowiedziałem wszystko sztywne wszystko ładnie pracuje.
  4. Witam. 2 tygodnie temu zacisnął mi się zacisk hamulcowy prawy przód lekko auto dawało na prawo do tego zaczęło telepać kierownicą (lekko), myślałem że koła zostały źle wyważone po zmianie ale nie mogło to być przyczyną ponieważ tydzień jeździłem już na zmienionych i nie było problemu, niestety do najbliższego warsztatu miałem 70 km. Wiec tak jechałem. Ogarnąłem zacisk poprawiło się tylko ściąganie samochodu ale zostało bicie takie lekkie kierownicy w przedziałach 70-100 wyżej już jest okej i ładnie leci, wiec teraz tak: Auto sprawdzone na stacji diagnostycznej nic wszystko sztywne Wymieniłem tarcze na nowe (dalej to samo) Zmieniłem felgi na nowe proste z BMW 17" Nowe opony lato Continental Tydzień temu wymienione silentblocki (trochę lżej ale dalej jest to samo, koła wyważone 3 razy w tym raz na stacji z testem drogowym wiec wszystko dobrze już nie wiem co mam zrobić z tym mechanik sprawdzał samochód 3 razy wszystko sztywne wszystko siedzi jak powinno nigdzie nie widział luzów wrzucam film jak to wyglada podczas jazdy, próbowałem pokazać to na postoju co mi się dzieje
  5. Witam, na wstępie chciałem powiedzieć że jestem tutaj nowy i nie wiem czy w dobrym temacie pisze swój post. Mianowicie zauważyłem kiedyś podczas jazdy zaświeciła mi się kontrola ABS, DSC, ręczny na sekundę i zgasły, po ustaleniu przyczyny mechanik powiedział że alternator wiec go zrobiłem, przed tym zaznaczę że koronki jak i czujniki abs zostały wymienione ponieważ autem wcześniej szarpało i wyświetlało kontrolkę DSC wszystko wróciło do normy, jeździłem jeździłem i jakoś po zrobieniu 1300 km. Znów wracając po trasie zaświeciły się kontrolki na sekundę i zgasły, najgorsze jest to ze po podłączeniu pod kompa nie było żadnego błędu dodam ze w aucie po wystąpieniu tych błędów wszystko działa licznik, tempomat wszystko jest tak jak być powinno, czy macie jakiś pomysł co to może być i gdzie zacząć znów szukać, dzisiaj po kontakcie z elektro mechanikiem stwierdził ze to nie będzie wina pompy abs ponieważ to jest jakaś wada mechaniczna która gdzieś daje o sobie znać ale ja nawet nie wiem od czego zacząć jak tak: nowe aku, regenerowany alternator, nowe koronki i nowe czujniki abs, czujnik kąta skrętu tez okej, pomóżcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.