Czy jak go odpalisz i rozgrzejesz i postoi z 5 minut i przygazujesz to puszcza niebieskie chmury ??? Albo jak ruszasz po postoju na światłach to są niebieskie chmury dymu? Jeśli tak to będą uszczelniacze zaworowe . Jeśli są wymienione prawidłowo i dalej kopci to muszą być pierścienie . Jeśli nie kopci i bierze olej w tych ilościach to muszą być takie wycieki że będzie ulany . Co do czujnika to on nie pokazuje w czasie rzeczywistym tylko po przejechaniu jakiejś ilości km i nie wiem czy podczas jazdy zmierzy ponieważ olej wtedy nie stoi w misce . Kiedyś pytałem mechanika o ten czujnik i mówił że pokazuje albo nie pokazuje . Pozatym ja mam silnik N46 i Ty również ale mnie tam nie pokazuje ile mam dolac tylko wskaźnik ile jest . Tzn podziałka z 4 kresek i każda odpowiada ćwiartce oleju . Po wymianie uszczelniaczy nie bierze nic . Przed chłeptal 0,5 na 1000km.