Skocz do zawartości

damian27

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i 2004

Osiągnięcia damian27

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem został rozwiązany. Winna była jednostka. Po naprawie wszystko wróciło do normy.
  2. Właśnie problem w tym ze nie posiadam w wyposażeniu MULF’a
  3. No na to wyglada właśnie ze chyba nie są wieczne. Jedno mnie tylko zastanawia ze błędy w CID oraz MOSTGW pokazują problem z linii CAN. W przypadku CID jest to błąd E54C4 - K_CAN_KURZSCHLUSS, natomiast w MOSTGW E5C4 - Komunikation: Can Low i nie wiem, mogę się mylić ale problem chyba nie leży w samej nawigacji.
  4. Dzień Dobry. Jestem posiadaczem E60 2004r. z nawigacją CCC Professional. W dniu dzisiejszym kiedy wsiadłem do samochodu i go odpaliłem, jednostka cały czas się resetuje na napisie BMW. Błędy jakie się wyświetliły w INPA to: MOSTGW - E18C 20 KBM - E584 60 CID - E5C4 60 Z tego co mi wiadomo poprzedni właściciel samochodu już oddawał jednostkę do naprawy. Z góry dziękuje bardzo za pomoc.
  5. Okey udało się przeprogramować moduł pustym plikiem man. Winne były pliki spdaten które nie były aktualne. Oczywiście zmieniłem tez rok w FA tak jak napisał wyżej kolega Mariusz. Z przednimi lampami dalem sobie po części radę ponieważ żarówki h7 mijania mrugały, ale z pomocą pliku man znalezionego w internecie udało mi się to opanować. Teraz mam problem z tylnymi lampami, ponieważ charakterystycznie się żarzą i po chwili gasną, podobna sytuacja jest z oświetleniem tablicy rejestracyjnej tylko ze nie gasną a cały czas się żarzą oraz z postojówkami które się świecą. Oczywiście piny 25 oraz 40 zostały przełożone odpowiednio do pinów 63 i 11, natomiast mam lampy które nie są wyposażone w markery a w zwykle postojowki w5w i muszę znaleść jeszcze dwa przewody przy kostce od modułu które odpowiadają za wewnętrzne postojowki. Wiec moje pytanie do was. Jak wykonać kodowanie w pliku Man aby tylne lampy oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej miały odpowiednie napięcie, oraz które przewody przy kostce odpowiadają za postojowki. Tak jak wyżej napisałem 25 i 40 piny sa już przełożone ale zostały mi jeszcze dwa do znalezienia. Pozdrawiam
  6. Witam koledzy. Mam następujący problem. Jestem w trakcie wymieniania modułu z LM na LM2 w swojej E60 2004 wersja lamp z zwykłymi H7. Mianowicie. Zrobione wszystko zgodnie z instrukcjami. FA skopiowane, vin przypisany, ale nie mogę przekodować modułu pustym manem. Ncs wyrzuca błąd COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_E60LM2: CODIERINDEX 34h LM2_E6X.C32: CODIERINDEX = 32 COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A E60LM2 COAPI-1000: Fehler. Próbowałem z kombinacjami od LM2_E6X.C30 do LM2_E6X.C35 bez skutku.Z góry bardzo dziękuje za pomoc. Edit: Udało się z czytać plik trc. Musiałem zmienić profil w ncs i udało się to zrobić pod LM2_E6X.C34, ale zakodować pustego mana już się nie da.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.