Skocz do zawartości

malek333

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87

Osiągnięcia malek333

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wyskoczył mi błąd a125 CAS: nieprawidłowy lub niewiarygodny sygnał ze sterownika silnika. Auto kręci chwilę i przestaje nie odpala. Czym to może być spodowane, dodam że samochód stał ponad 2 tygodnie bez akumulatora.
  2. No popatrzcie, ja gdzie nie patrzyłem i próbowałem dobierać olej do swojej 123d nawet w bmw, to wszędzie mi wyskakiwało że ma być 10w60. Mimo tego i tak wlałem 5w40 i śmiga. Czyżby BMW chciało zabijać swoje silniki?
  3. Poradziłem sobie maxidasem, tylko nie jestem pewien w jakiej kolejności powinienem je zakodować 1 cylinder od rzorzadu czy przodu? Kodowalem tak i tak, bez zmian pracuje tak samo. Wtryski wszystkie nowe 4szt, na jednym mam kod inna ASSADNF i maxidas mówi mi że z tym kodem jest coś nie tak bo powinna być cyfra, resztę bierze jako
  4. Okej, czy taki zwykły kabel viakena starczy? Czy muszę mieć ten z przełącznikiem.
  5. Witam jakim programem dam radę zakodować nowe wtryskiwacze w 123d? 2008r kwiecień. Mam dostęp do Delphiego ale on pokazuje jakaś dziwna kolejność, maxidas nie widzę w nim opcji kodowania, a inpa nie chce mi się połączyć z autem.
  6. Okej, akurat koszta to sprawa mniej ważna. Byłem ciekawy czy bez korekty softu może być odczuwalna taka zmiana czy szukać gdzieś nieszczelności. Na korektę i tak chcę jechać tylko chciałem być pewny że nie pojadę na marne a na miejscu wyjdzie że coś do poprawki w mechanice. Zauważyłem że na 2biegu jak przycisnę z dołu to wtedy kopci mocno, jak na przykład z 4 zrobię to samo but w podłogę od 1500obr to w lusterku nie widać żadnego dymu.
  7. Witam jakiś czas temu kupiłem e87 123d z softem na 260km 490nm, ale na seryjnym intercoolerze. Postanowiłem zmienić na dedykowany większy dla bezpieczeństwa, po zmianie nie robiłem żadnej korekty programu ani nic. Po zmianie zauważyłem odczuwalnie gorszy dół i pojawił się czarny dym z tyłu, góra od 3tyś jest taka sama jak nie lepsza, lepiej jedzie góra niz dołem. Szukałem nieszczelności gdzieś w dolocie ale nic konkretnego znaleźć nie mogę, a nie chce mi się wierzyć żeby jakaś mała nieszczelność przy tym silniku robiła takie rzeczy. Wszystkie oringi na przewodach od turbo nowe, podciśnienia zmieniłem przy okazji montażu IC bo były już slabawe i przy mocniejszym pociągnięciu w rękach same się rwały. Czy ten intercooler ma aż taki wpływ na dół że pogorszył się odczuwalnie? Na 2biegu na suchym ciężko zgubić trakcję, a wcześniej migała praktycznie ciągle.
  8. Witam, pytanko dla ludzi którzy robili coś większego w swoich 123d. Do ilu km starczają seryjne turbiny z 123d n47? I do jakiego doładowania? Układ paliwowy zmodyfikowany pompa z 335d.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.