Skocz do zawartości

Krystian316iori

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316i

Osiągnięcia Krystian316iori

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Post po czasie, lecz trafiłem na ten wpis sam poszukując rozwiązania powyższego problemu. Tak jak przedmówcy - dławienie w wilgotnych porach do 500obr... Z problemem borykałem się 8 miesięcy, sprawdzony dolot (szczelny) etc... Pewnego dnia po prostu odłączyłem pompę powietrza wtórnego (test co będzie bez, gwizdała) i w dużej mierze problem ustał. Okazało się że zbiera się tam wilgoć która jest pchana do wydechu wprost na zawory wydechowe. Po odłączeniu samej pompy była już wyraźna różnica w pracy silnika od "cold startu" jednak jest to niebezpieczne działanie jakoby przez otwarty zawór spaliny mogą uszkodzić (stopić) pompę i przewody. Usunąłem całkowicie układ powietrza wtórnego zaślepiając testowo wydech, a pozostawiając zaworek elektryczny sterujący za pomocą podciśnienia zaworem głównym no i rewelacja - silnik pracuje stabilnie, wszelkie anomalie znikły. Ze względu na eko nie polecam zaślepiania zaworu pompy powietrza wtórnego oraz usuwania układu, lecz robiąc to eksperymentalnie pozbyłem się problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.