Skocz do zawartości

Marioz4

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 E86 2007 3.0si

Osiągnięcia Marioz4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wczoraj nowy filtr dzisiaj założyłem nowa pokrywę filtra. Niestety bez zmian :? Hałas jak był tak jest nadal. Ktoś ma jakiś pomysł? Może kogoś polecić w okolicach warszawy, kogoś komu nie straszne trudne przypadki? Btw: w trakcie wymiany zorientowałem się, że nie mam osłony silnika. Widocznie po ostatniej wizycie na diagnostyce chlopaki zapomnieli przykręcić...(jak tu mieć zaufanie do warsztatów). Napiszę jaki warsztat gdybym miał problemy z jej odzyskaniem :D
  2. Filrt wymieniony. Kupiony na szybko w ASO, wiec pewnie najtańszy nie był :D Jutro rano się okaże czy pomogło. Przy wymianie zastanowiła mnie jedna rzecz. Mianowicie gdy odkręciłem pokrywę to filtr pozostał na swoim miejscu razem z plastikowym rdzeniem. Zastanawiam się czy: 1.ten rdzeń powinien być na stałe połączony z pokrywą i zdejmując pokrywę powinienem zdjąć pokrywę razem z filtrem? 2. Jaką funkcję pełni w środku sprężynka i "zaworek na końcu (skierowany w stronę pokrywy)? 3. Czy lekko krzywe ułożenie tego "zaworka" jest ok (nie wiem jak dodać zdjęcie z tel...) 4. Odkręcenie pokrywy oleju ręką to norma (dodam, że nie jestem synem kowala i nie mam zainstalowanej funkcji prostowania podków gołymi rękami. Bardziej klikam w klawiaturę pomiędzy spotkaniami ;) )
  3. Dzieki za pomoc! Zdecydowałem, że ładuję falkeny. Na razie przód Azenis FK520 225/40 R18 92 Y XL. Na tył wjadą FK510 w rozmiarze 255/35. Dam znać jak kleją po zmianie tyłu. M.
  4. Część, Myślę, że mam podobny problem u siebie w silniku N52B30. Grzechotanie jakby rolka, ale to jednak nie rolka. Hałasuje na zimnym silniku w okolicy filtra olej słychać najwyraźniej, przynajmniej takie mam wrażenie. Po rozgrzaniu hałas ustaje. W jednym z warsztatów usłyszałem diagnozę filtr oleju lub pompa olej. @rymuszka123, czy udało Ci się namierzyć i rozwiązać problem?
  5. Dzięki Ponta za odpowiedź :) Chętnie podrążę ten temat bo opony to jedna z ważniejszych inwestycji przy aucie. Pytanie o wzmocnioną nośność, jakie są tego zalety? (z drugiej strony bardzo mało jest opon w rozmiarze 255/35/18 bez wzmacniania XL). Kolejna sprawa to w Bridgestone Potenza i RE opony mają rant zabezpieczający felgę, wydaje się, że ta funkcja jest dosyć pragmatyczna. co o tym sądzisz? Sprawdziłem Twoje propozycje. P7 nie widzę nigdzie w moim rozmiarze. Contisporty znalazłem 5 lub 5P Proponujesz jakieś konkretne modele Michelin ? Dostępność i ceny sprawdzam na oponeo ale może robię to źle ? Powinienem odezwać się do kogoś z forum w sprawie zakupu. Mamy jakiegoś "dilera" opon ? ;) BTW: w najbliższym czasie planowany jest jakiś zlot/spotkanie w warszawie lub okolicach? chętnie bym, posłuchał doświadczonych użytkowników Z4 :)
  6. Cześć, podepnę się pod temat. Kilka dni temu zakupiłem E86 3.0si na oponach Bridgestone Potenza RE050A1 255/35 R18 90W tył i 225/40 R18 88W przód. Mam problem ze znalezieniem takich samych. Na oponeo są z wyższym indeksem prędkości i nośności oraz wzmacniane (255/35 R18 94 Y RUN ON FLAT XL, FR; 225/40 R18 92 Y RUN ON FLAT XL, FR,) https://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-re050-a1-225-40-r18-92-y-run-on-flat-xl-fr-#380337377 Pytanie do Was, czy kupić o wyższych parametrach czy będzie z twardo i warro poszukać innych opon. Co u Was się sprawdza? Jakie macie doświadczenia? M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.