Skocz do zawartości

alsach

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia alsach

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. alsach

    pompa paliwa tds

    bezpiecznik ok i przekaznik też wiec nie wiem juz nic
  2. alsach

    pompa paliwa tds

    może ktoś wie czy chociaż czy paliwo powinno wracać do baku powrotem jak jest nie zapalony samochód tylko włączony zapłon
  3. alsach

    pompa paliwa tds

    i nikt nic nie wie :jawdrop: :cry2:
  4. alsach

    Co to za część?

    myślę że tak bo to część wentylatora chłodnicy klimy
  5. alsach

    pompa paliwa tds

    mam problem z pompą paliwa a mianowicie, pompa jest sprawna podłączałem ją na krótko z bezpiecznika i działa, ale nie włącza sie po przekręceniu zapłonu co to może być? i jeszcze jedno pytanko jak podłącze ją na krótko nie leci paliwo z powrotu na włączonym zapłonie dopiero po uruchomieniu silnika. proszę o jakieś informacje
  6. alsach

    MAM PROBLEM Z WIBRACJAMI

    też takie coś mam i wydaje mi się ze to jest zle zamocowana osłonka ta pod wycieraczkami
  7. alsach

    Oświetlenie schowka

    Ok dzieki za rade, też myślałem o podłączeniu na krótko ale może ktoś wie co mogło sie naprwde stać z tym oświetleniem.
  8. alsach

    Oświetlenie schowka

    W mojej e34 nie działa oświetlenie schowka , dodam żarówka ok i włącznik też. Z tego co sprawdzałem wynika że nie dostaje prądu. :shock: i co mogę z tym zrobić????? Proszę o pomoc.
  9. Mam problem z tds bo zauważyłem ze przewody paliwowe zarówno główny i powrót są przerdzewiałe tylko w jednym miejscu a mianowicie na zgięciu nad dyfrem. Czy są jakieś łączenia na przewodach i w którym miejscu, bo chciałbym je wymienić. Czy muszę wymieniać całe przewody. Poza tym miał ktoś taki przypadek , i co z nim robił z góry dzieki.
  10. alsach

    POMPA ABS

    w e34 zastosowana jest pompa jedna z pierwszych generacji, później pompy zostały udoskonalane i zostały wyeliminowane te niedogodności,czyli głośna praca "chrobotanie" i delikatniejsza jest reakcja pedału hamulca. Dzisiaj w ocenie samochodów taką pracę pompy uważa sie za niepożądaną ale w pierwszej połowie lat 90 nie zwracano na to uwagi bo abs nie był powszechny . A obecnie my użytkownicy e34 musimy się z tym po prostu pogodzić :| :| :| :|
  11. mi swieciła delikatnie kontrolka od ładowania,ale to co innego przewód od alternatora dobrze nie łączył, a awarie elektryki są powszechne
  12. bez wizyty w serwisie sie nie obędzie a tam i tak fure pod kompa podłączą bo to podstawa,a potem jak by cos to bedą szukać dalej
  13. kolego i tak lepiej to sprawdz bo jak cos takiego miało miejsce to może sie powtórzyc i mogą być wieksze problemy
  14. alsach

    Przekładnia

    jak poszukasz to znajdziesz gdzieś wcześniej był poruszany dokładnie ten sam temat, było tam dokładnie opisane wszystko wraz z fotami i schematami
  15. ja tak z innej beczki ale co dzieje sie z przekładnią ze chcesz ja regenarowac mi też mówili ze jest do zmiany lub regenaracji ,oddałem furę do dobrego serwisu i coś tam pokręcili przy przekładni i kolumnie kierownicy i jest wszystko ok ,obyło się bez większych komplikacji i tanio
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.