Skocz do zawartości

Jaranos

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 335i

Osiągnięcia Jaranos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie, zostaje jedynie wymiana paska na oryginał, bo ponoć jest powlekany jakimś zamszopodobnym materiałem którego brak może powodować piszczenie :/
  2. Czy spotkaliście się z czymś takim ? Pacjent x3 f25 335i n55b30 Objaw: Głośne piszczenie (myślałem) paska klinowego ale tylko na biegu D lub R, po wrzuceniu na P przestaje piszczeć. Objaw występuje rzadko, nie regularnie i nie zauważyłem żadnej reguły a jak piszczy to pasek mocno się napina, tak jak by coś stawiało mocny opór. Ciekawe jest tez to, że jak zaczyna piszczeć, zazwyczaj wystarczy wyłączyć auto i po ponownym uruchomieniu już to znika. Myślałem, że to wina napinacza lub rolek, wymieniłem i dalej się zdarzało, że zaczęło piszczeć. Ktoś jakiś pomysł ?
  3. Czy spotkaliście się z czymś takim ? Silnik 335i n55b30 Objaw: Głośne piszczenie (myślałem) paska klinowego ale tylko na biegu D lub R, po wrzuceniu na P przestaje piszczeć. Objaw występuje rzadko, nie regularnie i nie zauważyłem żadnej reguły a jak piszczy to pasek mocno się napina, tak jak by coś stawiało mocny opór. Ciekawe jest tez to, że jak zaczyna piszczeć, zazwyczaj wystarczy wyłączyć auto i po ponownym uruchomieniu już to znika. Myślałem, że to wina napinacza lub rolek, wymieniłem i dalej się zdarzało, że zaczęło piszczeć. Ktoś jakiś pomysł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.