Skocz do zawartości

andrzej887

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    cz-wa

Osiągnięcia andrzej887

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. andrzej887

    M40 brak smarowania silnika

    Miałem podobnie u siebie , jak auto chodziło na wolnych obrotach . Wcześniej tego nie zauważyłem dopiero jak postałem w korku . Wymieniłem popychacze i przeszło .
  2. Mam e-36 z 93 roku i też nie ma abs-u . Ogólnie golas z wyjątkiem el lusterek :mrgreen:
  3. andrzej887

    czy remontowac 1.8 M40 ??

    Ja ostatnio miałem to samo ,wymieniłem i mam spokój .Pytanie : Ile tysięcy km robisz rocznie ,Ile bedziesz jeszcze jeżdził tym autem i już bedziesz wiedział co robić .pozdrawiam
  4. Mnie pomogło sciągnięcie klem z aku na 10 minut :wink:
  5. Napisz jakim olejem bedziesz zalewał silnik po wymianie popychaczy ?
  6. a jaki masz wiatrak ,elektryczny czy wiskozę ?
  7. Jak chcesz mogę Ci sprzedać 16 sztuk za koszty wysyłki i jakieś piwo ,8 sztuk pochodzi z mojego silnika ,8 z głowicy którą kupiłem z wałkiem i dzwigienkami ,ja założyłem nowe INA za sztukę coś koło 40 zł . ...ale gwarancji nie daje :lol: Na serio to polecam nowe ,stare to wiesz co jest dobre :wink:
  8. andrzej887

    Czy to prawda?(gaz)

    Należało by zadać pytanie .Ile lat jeżdzicie średnio samochodem i ile kilometrów rocznie? . Sprawa jest prosta jak drut , nie stać mnie na benzyne , zakładam gaz . Jeżdziłem już róznymi zagazowanymi autami i jakoś niepokojących skutków ubocznych nie zauważyłem , pompka paliwa się spaliła ,to tyle z usterek. ....Gorzej niszczy motor zaniedbanie olejowe poprzednich właścicieli . Własnie to co miałem wydać na instalkę poszło na remont silnika :mad2:
  9. Zmieniałem wczoraj popychacze i urwałem tą z czterema dziurkami ,załozyłem ta z dwoma. Pierścień otaczający srubke ma kanalik wokół niej ,tak wiec kierunkami dziurek sie nie przejmuj ,bo olej ma gdzie lecieć.
  10. andrzej887

    co jest grane ?

    Wszystko wróciło do normy po wymianie popychaczy,dół silnika mam w dobrym stanie ,czyli panowie myliliście się :mrgreen:
  11. Od drugiej połowy 1993 roku zaprzestano montowania m 40 do e-36 ,nie pamiętam dokładnie miesiąca.
  12. andrzej887

    co jest grane ?

    Sprawdzę dzisiaj stan smoka ,może tu jest przyczyna? Jeszcze mam nadzieje że to tylko to....
  13. andrzej887

    co jest grane ?

    dzisiaj stojac w korku zapalała mi sie czerwona kontrolka od oleju ,wystarczyło zwiększyć minimalnie obroty i gasła ,i znowu po rozgrzaniu silnika słychac klekot , sprawdziłem poziom oleju i jest ok .chyba sprzedam to auto :(
  14. andrzej887

    co jest grane ?

    Też tak myślałem ,ale zanim kontrolka od oleju zgaśnie słychac głośniejszą prace rozrządu ,czyli oleju tam nie ma ,dopiero jak zgaśnie ta kontrolka , rozrząd cichnie . Ciśnienie oleju zmierzyłem i na wolnych obrotach i ciepłym silniku było to 0,8 ,na wysokich 4,0 atmosfery .
  15. andrzej887

    co jest grane ?

    Witam ,klekot naprawiony , zamiast dzwigienek ,popychaczy i wałka kupiłem cała głowice ,przy okazji wymieniłem uszczelke ,chociaz była w dobrym stanie . Ale co z olejem? Auto jak postoi chwile ,to podczas odpalania kontrolka oleju gaśnie po jakiś 10 sekundach? Olej to valvoline max life ,od wymiany jakieś 2500 km zrobiłem na nim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.