Usunięcie odmy wiąże się tylko i wyłącznie z korzyściami dla silnika. Kultura pracy, brak jakich kolwiek problemów z wypadaniem zapłonu czy różnego rodzaju check engine ....zslepiasz wejście odmy do kolektora,zaslepiasz spływ, lub wyciągasz odmę izaslepuasz każdy otwór będzie prościej..wąż odpowiedniej średnicy np 22-25mm z pokrywy zaworów montujejsz w puszce filtra powietrza przed filtrem..i tyle w temacie..filtr pięknie wychwyci opary,spora średnica węża zapobiegnie odkładaniu się tzw masła wody itp co ma miejsce np w ct..w Ct odkłada się syf gdyż średnica króćcy jak i węża jest zbyt mała i wręcz zamiast odprężyć motor z oparów to to uniemożliwia co mija się z celem samego zabiegu i zabawy w ct..gdyby jednak okazało się że co pewien czas troszkę niewielkiej ilości nazi się zgromadziło to szmatką wycierasz i masz problem z głowy ...to co pisze to nie są moje domysły tylko potwierdzone poprzez montaż rozwiązania w mojej E46 jak i E39 plus wilu moich znajomych też korzysta z tego pomysłu.pozdrawiam jeden vanos mniej zabawy 2 vanosy więcej ale zasada ta sama.