Skocz do zawartości

Adrian86

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M57B30D 2002

Osiągnięcia Adrian86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Udało się uporać z problemem. Wyciągnąłem DDE. Kupiłem drugi, dałem do klonowania i odrazu do zmodowania. Auto z rana chodzi bez problemu, odpala i nie gaśnie przy -5. Chodzi bardzo płynnie, odrazu zrobione zostało na Stage 1. Mocy nie brakuje. Reasoumując - uszkodzony DDE. DZIĘKUJĘ wszystkim za pomoc.
  2. Injektor zylinder 5, czasem 4,6. Błąd 517, 514 w zależności od cylindra taki numer.
  3. Racja. ale czy to nie dziwne ,że po wymianie na zregenerowany który dopiero co założyłem na 5 cylinder i tak wyświetla błąd? Z tym ,że teraz doszedł 4 i 6 cylinder. Wcześniej wywaliłem zregenerowany , który zakładałem w lipcu na 1 cylindrze. Ponieważ błąd wyskakiwał najczęściej na tym 1 . Po wymianie na inny nie ma tego błędu już. Ale tak jak pisałem są na 5,6 czasem 4. I koło się zamyka. Możliwe żeby tyle cewek padło?! Dodatkowo po wymienia z 5 cylindra na inne wtryski ciągle był błąd na 5. Powtarzam się. Sorka.
  4. Dzięki za pomoc. Na pewno się odwdzięczę jak znajdę i usunę usterkę. Jutro jeszcze raz na zimnym pomierze rezystencje cewek. Jak nie znajdę przyczyny to będę szukać jakiegoś.znawce.
  5. Na ciepłym pali na dotyk i tak samo chodzi. Auto ma udokumentowane 264 tyś- babka woziła dzieciaki do szkoły a auto miała od 16 lat. Osobiście przywiozłem z Austrii w 2020. Wątpię, żeby łańcuch już miał dość.
  6. Ogólnie to wczoraj wymieniłem na tym cylindrze nr.5 wtrysk regeneranowany. A dziś z rana auto już ciężko pali a jak zapali to podkopci a silnik się Trzesie i nie chodzi na wszystkie cylindry a błędy i tak wychodzą te same z inpy. Najgorsze,że u nas w Koszalinie ciężko znalezc kogoś ogarniętego. Ale za to wymieniaczy jest wielu. Dlatego sam się za to biorę.
  7. Czy czasem by nie wywaliło błędu tych czujników?!
  8. Sam ten do którego idą wtryski? Czyli kupić drugi o takich samych numerach i dać na klon?
  9. Od listopada jak w nocy przyszły temp 0 stopni. Wcześniej nie było żadnych objawów.
  10. Witam. Zakres prac jakie wykonałem: Wymiana wtrysku na zregenerowany na cylindrze nr.5 - Dalej ten sam błąd Znów wyciągnąłem sterownik ten do którego są podłączone wtryski - znów przelutowałem ile się dało Posprawdzałem przewody od wiązki wtrysków i innych. Teraz już nie wyskakuje błąd wtrysku nr.1 , ale coraz częściej - oczywiście stały błąd 5, rzadziej nr4, a czasem 5 i 6. Powymieniałem konektory na wtryskach, które dają błąd Czy macie jakieś pomysły jeszcze? Problem ogólnie się pogłębia. Teraz nawet przy +5 nie chce po zapaleniu już chodzić. Kończą mi się siły i cierpliwość. Największa korekta na zimnym wtrysku to 1,6 po chwilowym nagrzaniu jest już mniej niż 0.8. Najgorzej, że mało kto miał takie problemy. Proszę jeszcze o jakieś rady, oczywiście oprócz tych o spuszczeniu z przepaści auta. Lubię to auto, ale powoli wyczerpuje swoje limity.
  11. Wtyczki wymienione. Zamieniłem miejscami wtryski. Zregenerowany, który wymieniłem w Lipcu dałem z pierwszego cylindra na 5 cylinder a z 5 na 1. Teraz już nie wyświetla się błąd wtrysku nr 1, tylko za każdym razem numer 5. Jutro dojdzie mi reszta wtrysków. Podmienie najpierw tam gdzie wychodzi błąd. Możliwe, że świruje ten zregenerowany jak dostanie prąd? Ost było 10 st w dzień i auto chodziło pięknie bez zająknięcia.
  12. Dziś mi doszły konektorki do wtrysków. Wymienię na 1 i 5 cylindrze, tam gdzie wywala błędy. Potem wymienię na listwie. Narazie plusy są takie ,że udało mi się dużo innych elementów silnika m57 poprawić. Zawsze na plus. Jak ktoś ma inne sugestie to oczywiście przyjmę i wdroże. Bardzo dziękuję wam i tak za wszelką pomoc.
  13. Test przelewowy zrobiony. 5 Wtrysk strasznie lał. Wymieniłem na zregenerowany. Auto lepiej chodzi, ciszej- wszystkie wtryski uzupełniają ładnie i równo pojemniki. ale dalej gaśnie. Wtyczki sprayem są objechane, porozginane piny. Pompka w progu bez zmian -ciągle koło 4 barów. Parametry w inpa są ok. Dalej gaśnie zanim osiągnie temp roboczą. I wywala błąd wtrysku nr. 5. Jak się odpali z rana i jedzie albo doda gazu nie zgaśnie. Jedynie jak się zatrzymam to potrafi zgasnąć i tak póki nie ogarnie sobie jakiejś temp. Wtedy nie wywala błędu. Jakieś pomysły? Przypominam tylko, że sterownik do którego idą wiązki od wtrysków i nie tylko, został cały przelutowany. W puszce pod filtrem sucho.
  14. Skoro DDE. Proszę rozwinąć trochę temat. Co w dalszej kolejności mam zrobić, poszukać.
  15. Czy po numerach mogę drugi podmienić? Czy może będzie trzeba dać do przeprogramowania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.