Witam. Zakres prac jakie wykonałem: Wymiana wtrysku na zregenerowany na cylindrze nr.5 - Dalej ten sam błąd Znów wyciągnąłem sterownik ten do którego są podłączone wtryski - znów przelutowałem ile się dało Posprawdzałem przewody od wiązki wtrysków i innych. Teraz już nie wyskakuje błąd wtrysku nr.1 , ale coraz częściej - oczywiście stały błąd 5, rzadziej nr4, a czasem 5 i 6. Powymieniałem konektory na wtryskach, które dają błąd Czy macie jakieś pomysły jeszcze? Problem ogólnie się pogłębia. Teraz nawet przy +5 nie chce po zapaleniu już chodzić. Kończą mi się siły i cierpliwość. Największa korekta na zimnym wtrysku to 1,6 po chwilowym nagrzaniu jest już mniej niż 0.8. Najgorzej, że mało kto miał takie problemy. Proszę jeszcze o jakieś rady, oczywiście oprócz tych o spuszczeniu z przepaści auta. Lubię to auto, ale powoli wyczerpuje swoje limity.