Skocz do zawartości

rafekdeee

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafekdeee

  • Urodziny 30.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535d 2005 400 000 km doświadczony kawaler
  • Lokalizacja
    Katowice / Gliwice
  • Zawód
    Budowlaniec

Osiągnięcia rafekdeee

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Bez diagnozy komputerem się nie obejdzie. Jeżeli jest podobnie jak w silnikach M57, rozrusznik kręci do momentu zapłonu, lub puszczenia pedału. Pozycja stacyjki nie ma znaczenia- tak to zostało zaprojektowane.
  2. Zwracam honor bez usunięcia rozrusznika i kolektora nie da rady. Najważniejsze, że w moim wypadku pomogło, silnik chodzi jak zegarek :cool2:
  3. Nie będę drugi raz odkręcał rozrusznika przecież to pół dnia roboty i ten kolektor, znowu mi te gumki pospadają :nienie: A opowiadasz Pan, z kanału rączką sięgnę, będzie lux robota z tym czujnikiem :norty:
  4. jeżeli chodzi o przepływomierz to podczas kręcenia rozrusznikiem nie pokazywał wartości w live data (ciśnienie na listwie było widoczne). Na chwilę obecną, aby pomóc elektronice, odpaliłem silnik za pomocą aerozolu autostart podanym do dolotu. Po kilku obrotach, pokazał się błąd czujnika obrotu wału w sterowniku silnika, skrzyni i DSC. Mam nadzieje że po wymianie ożyje. Jeżeli wymiana czujnika nie pomoże, chętnie skorzystam z pomocy online :cool2:
  5. Sprawdziłem opory na wtryskiwaczach, nie ma zwarcia, mają równy opór także wygląda normalnie. Teraz zauważyłem w livedata że przpływomierz nie daje sygnału, pytanie czy to blokuje podawanie paliwa?!
  6. Dzięki za wskazówkę w weekend posprawdzam.
  7. Obawiam się, że to jedyne rozsądne wyjście. Samochód stoi w Gliwicach.
  8. Witam, przejrzałem forum i nie natrafiłem na wskazówkę która pozwoliłaby skutecznie poradzić sobie z problemem. Usuwam w warunkach domowych wycieki oleju w moim dieslu. Usunąłem osłony pod silnikiem jak i plastik . Góry. Następnie lekkomyślnie umyłem silnik za pomocą Karchera. Zrobiłem to nie pierwszy raz. Tym razem samochód pochodził chwilę, zgasł i już nie odpala. :roll: Pacjent BMW E61 535d 400 000 km przebiegu VIN CR66360 kręci rozrusznikiem nie odpala nie jestem mechanikiem, dotychczas dawałem sobie radę z serwisem, zaskoczyła mnie maszyna :mad2: Klika faktów: Przed myciem nigdy nie miał problemów z rozruchem 3 obroty i chodził. W czasie prób uruchamiania uwidoczniła się usterka rozrusznika - zregenerowany. Pół roku temu zresetowany rozrusznik. Akumulator zdrowy. pompa paliwa w baku pracuje, chodź wyraźnie się uciszyła kiedy dolałem paliwa. Nie znalazłem przepalonych bezpieczników Grzeje sie przekaźnik pompy jest z 2005r Mam wrażenie że pompa w baku chodzi dłużej po włączeniu zapłonu niż wcześniej. Na wtryskiwaczach jest stałe napięcie około 4V bez zmian podczas kręcenia rozrusznikiem nie otwierają się. Nie ma błędów EWS, wykonałem reset za pomocą INPA. INPA nie pokazuje błędów w CAS i DDE. W live data INPA widzę wskazania przepływomierza, listwy common rail (pompa wysokiego ciśnienia dobija 430) Przyznam że kończą mi się pomysły. Proszę o pomoc. :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.