Skocz do zawartości

damianmy99

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damianmy99

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam , Mam problem z uruchomieniem mojej F10 - brak zapłonu. Otwiera, zamyka z pilota. Po podpiciu ISTA - błąd CAS 93070D -wewnetrzny blad sterownika oraz S0399 - komunikacja niemożliwa z elektromechaniczne wspomaganie kierownicy Kasowanie błedów nie pomaga. Czy ktos z okolic Częstochowy/Katowic jest w stanie postawić go na nogi?
  2. Dzięki Panowie za fachowa pomoc.
  3. Przed całą usterka silnik miał głośna prace, poniżej utrudnione odpalenie z dodatkowymi wibracjami. Na końcu pojawił się komunikat słabej baterii. Po odpięciu juz zero reakcji- komunikat uruchomienie silnika niemożliwe. Mechanik wymienił silnik ale dalej jest problem uruchomienia silnika - to samo co przed. Po wciśnięciu start nic sie nie dzieje - brak zapłonu. Pilot zamyka, otwiera. Możliwe ze jakieś przeciążenie?? mechanik sie poddal
  4. Mechanik stwierdził uszkodzenie silnika , zatarte panewki i pęknięty wał. Czy miał ktoś podobny przypadek? Czy przy takiej usterce mógł paść dodatkowo sterownik ?
  5. Witam. Czy orientuję się ktos ktory z bezpieczników odpowiada za immobilzer w f10 520d? w schowku na rekawiczki czy w bagazniku? Z góry dziekuje za pomoc
  6. W ista znalazłem opcje kalibracji CAS. Pomoże ? Czy potrzebny nowy wsad i programowanie ?
  7. W ista znalazłem opcje kalibracji CAS. Pomoże ?
  8. Błedy odczytane za pomoca ISTA. Ponizej wrzucam zdjecie moze coś pomoże.
  9. Skasowałem , niestety pojawił się ponownie. Dalej zapłon się nie włącza jak poprzednio. Nie mam miernika ale ogarnę.
  10. Dziękuje za odppowiedz. Odczytałem błedy. Pojawił sie kod 93070D CAS wewnetrzny blad sterownika Pilot zamyka i otwiera bez problemu auto.
  11. Witam Panowie , Może ktoś pomoże, odpiąłem akumulator w F10 do ładowania - ładował się około 12h. Po ponownym podpięciu na desce pojawia się komunikat - engine start not possible - nie włacza sie zaplon po wciśniecie start. Akumulator ma około pół roku. Czy cos się rozkodowało?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.