Skocz do zawartości

Shogun88

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F32 428xi 2015, E91 320i 2009

Ostatnie wizyty

55 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Shogun88

  1. Cześć, zauważyłem, że moje auto opada delikatnie na prawą stronę. Pomierzyłem(od szczytu felgi do nadkola) i wychodzi ok 1,5cm niżej z prawej strony. Auto świeżo po przeglądzie, gość mówił, że wszystko jest ok, obejrzałem sprężyny i nie widać żeby były jakieś uszkodzenia. Amortyzatory przód wymienione 1,5 roku temu. Zawieszenie pracuje cicho, prowadzi się dobrze. Podpowiedzcie gdzie się z tym udać i jak zlokalizować ewentualną usterkę?
  2. Wymiana oleju w przekładni VTG zlikwidowała problem, może jest delikatnie odczuwalne na sport plus wiec wymienię jeszcze 2 razy olej jak radziłeś i myśle, że będzie ok. Dzieki za pomoc.
  3. Dzięki za podpowiedź, pokombinuje w tym kierunku i rzeczywiście jest to tak jakby zmieniał kilka biegów, w krótkim odstępie czasowym. Zauważyłem, że to szarpanie zaczyna się dopiero jak trochę pomęczę auto, przy spokojnej jeździe jest ok. Jutro lece jeszcze raz na zmianę oleju w rozdzielaczu bo mechanik wymienił jak się okazało olej…nie w tym miejscu(wymienili w moście przednim? Nie wiem czy dobrze kojarze bo jestem kiepski w mechanike :wink: ) :duh: . Zobacze jak będzie się zachowywał po wymianie i poinformuje czy pomogło.
  4. Cześć wszystkim, mam problem z moja 4. Pojawia się szarpanie głównie podczas gwałtownego przyspieszania, najmocniej odczuwalne jest przy prędkościach 80-120 km/h, czasami podczas wychodzenia z zakrętu oraz gdy zwalniam i nagle zaczynam przyspieszać. Mam u siebie całkiem niezły nieautoryzowany serwis BMW ale mam wrazenie, że poczuli krew i najchętniej wymienili by mi pół auta zanim postawią ostateczna diagnozę :| wstępnie powiedzieli, że xdrive. Wiec kupiłem oryginalne 18” i opony pirelli z* (auto kupiłem na 19” wieś tuning) plus powymieniamy mi jakieś pierdolki w zawieszeniu oraz olej w xdrive. Ogólnie jest lepiej ale szarpanie nie ustało, jest to takie uczucie przeskakiwania z koła na koło, jakby złe przekładał napęd, podczas postoju na jałowym biegu mogę kręcić kierownica lewo prawo i nie slychac żadnych stuków ani „przeskakiwania”. Widziałem pare podobnych tematów a rozwiązania były różne. Jeśli ktos ma jakieś sugestie to chetnie posłucham bo chciałbym jak najszybciej rozwiązać problem tylko nie wiem czy zabierać się za xdrive czy szukać gdzieś indziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.