Skocz do zawartości

e60jj

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2005r 525XI

Osiągnięcia e60jj

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. e60jj

    Tylne sondy lambda N52

    A ma ktoś pomysł dlaczego samochód z "czekiem" o niskiej wydajności kata pali mniej niż jak usunie się ten błąd?
  2. e60jj

    Tylne sondy lambda N52

    dzięki za odpowiedź. Orientujesz sie jakie koszta regeneracji? Druga sprawa od góry jest dostęp do przednich sond lambda? Chciałbym zajrzeć kamerką jak wyglądają katy. Do jednej sondy jest dostęp ale drugiej nie widzę...
  3. e60jj

    Tylne sondy lambda N52

    Witam, jak wygląda dostęp do tylnych sond lambda w e60 525xi N52 218km? Da rade je wykręcić i wkręcić emulator bez demontażu kolektorów?
  4. Akumulator i alternator raczej wyeliminowane jako źródło problemu. Przeszukałem dość szczegółowo Internet w tym temacie i przy braku błędów nie wiem co dalej robić. Jedyny ciągle wiszący błąd to dwie sony lambda ale usunięcie czeka czy nawet usunięcie adaptacji sondy nic nie daje. Auto dużo pali i raczej średnio ciągnie. A poza tym błędów brak. Może taki banał jak świece? Może któraś jest wadliwa?
  5. Ostatnio zaczął mi słabiej kręcić rozrusznik i postanowiłem podładować akumulator. Miał połowę naładowania, mój prostownik miał zakres do 65ah a akumulator miał 85ah dlatego naładował go do około 3/4. Po takim podładowaniu auto prawie nie szapralo. Czyżby alternator? Napięcie postojowe po ladownaiu 12,8V, po trasie 100km napięcie postojowe 12,3v
  6. W związku z brakiem odpowiedzi dorzucę jedno pytanie. Czy źle dobrany akumulator albo akumulator zamontowany inny niż zarejestrowany może powodować tego typu problemy?
  7. Witam, muszę wymienić akumulator. Wiem, że przy użyciu bimmer tool wersji płatnej jest to możliwe. Czy istnieją jakieś darmowe aplikacje na androida do zarejestrowania wymiany akumulatora przy użyciu wtyczki OBD Carista?
  8. Witam, Jestem posiadaczem e60 od kilku miesięcy z przebiegiem niecałe 190 tys km (teoretycznie potwierdzonym). Mój problem z autem to wypadający zapłon. Na komputerze brak błędów z tym związanych, jedynie p0420 i p0430 związanych z katalizatorem. Świece wymienione na nowe - nie pomogło, ustawione ponownie odpowiednie przerwy mniej szarpał ale nadal poszarpywał. Ponowne ustawienie przerwy (bo na 5 i 6 cylindrze minimalnie wypadał zapłon) i znowu pomogło ale nadal występuje wypadanie. Odpiąłem po kolei każdą cewkę i przy każdej cewce samochód zmienia obroty, a więc wyglądają na sprawne. Dodam jeszcze, że wypadanie pojawia się wraz z nagrzaniem silnika - na zimnym praktycznie brak. Ma ktoś jakieś pomysły? Dodam jeszcze, że auto ma LPG ale wypadanie zapłonu występuje i na benzynie i na lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.