Skocz do zawartości

Krzysiek_Ry

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M57D30

    330D Touring 2001
    VIN: WBAAP91080JH91049

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysiek_Ry

  1. Dopisuję odpowiedź gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem, podjechałem na serwis i faktycznie skasowały się ustawienia pozycji dla tej szyby. W serwisie ustawili to ponownie i działa poprawnie, domowe sposoby jak powyżej nie pomagały.
  2. Niestety nie działa, w serwisie był tylko wymieniany olej, od razu prosiłem ich o sprawdzenie i nic poza licznikiem kolejnej wymiany nie zmieniali 🤷‍♂️
  3. To potwierdzone info? Nie udało mi się tego przeprowadzić, włączony zapłon oznacza wciśnięcie START bez trzymania nogi na hamulcu?
  4. Cześć Do tej pory zawsze wszystko działało bez najmniejszego problemu, ale nagle po wizycie serwisie (nie chcę się sugerować, że to ma związek bo był robiony tylko serwis olejowy i jedyne co to skasowali odliczanie do kolejnej wymiany) pojawił się problem, po pierwsze po otwarciu drzwi pasażera nie dało się ich zamknąć bo szyba nie obniżała się po otwarciu. Po ręcznym (przyciskiem ze środka) zsunieciu i domknięciu drzwi szyba się dosunęła poprawnie. Od tamtej pory działa ok, przy otwarciu tak jak trzeba zjeżdża trochę w dół a po zamknięciu dosuwa się. Za to gdy siedzę w środku i przycisnę zasuwanie szyby w końcową pozycje to szyby same powinny dosunąć się do końca bez potrzeby trzymania przycisku - lewa działa poprawnie, a pasażera zjeżdża w dół wyłącznie gdy trzymam przycisk cały czas aż do końca. Podobnie gdy z kluczyka używam odsuwania szyb albo zasuwania stojąc na zewnątrz - reaguje tylko lewa, szyba pasażera nie reaguje w ogóle na przycisk pilota. Podpowiedzcie, czy to może być jakaś usterka? Czy może coś się skasowało w opcjach modułu komfortu? Może ktoś miał podobny przypadek.
  5. Ja posługuję sie wiedzą jaką mam z poprzednich generacji, dlatego chciałbym się dowiedzieć, jak jest teraz. Problem wynikał z tego, że turbiny mają łożyska olejowe, jeśli turbina była bardzo rozgrzana to po wyłączeniu silnika ten olej nie był już wymieniany pod ciśnieniem, co mogło mocno go rozgrzać i wpłynąć na jego właściwości wywołując nieporządane efekty. I przed tym chronią dodatkowe układy utrzymujące ciśnienie tego oleju nawet po wyłączeniu silnika. Ma to szczegolnie znaczenie w silnikach benzynowych bo tam temperatury spalin/turbo są jeszcze wyższe. To o czym wspominasz, to już w ogóle jakieś ekstremum i chyba nikt o zdrowych zmysłach nie dopuści do takiej sytuacji, nawet chyba było by to dosć trudne przy jakiejś normalnej jeździe.
  6. Cześć Czy w tych silnikach trzeba pamietać po dynamicznej jeździe o schłodzeniu turbiny jak starszych autach, czy też jest jakiś dodatkowy system podtrzymujący ciśnienie oleju po wyłączeniu silnika?
  7. Cześć. Podpowiedzcie, jadę oglądać F30 przed zakupem, samochód stoi w Warszawie. Chciałbym sprawdzić możliwie dużo(głównie czy nie ma śladów poważnego wypadku, czy było grzebane w silniku) za rozsądną cenę. Czy jechać do ASO czy stacja diagnostyczna? Czy może jakiś zakład specjalizujący się w BMW? Ile to może kosztować orientacyjnie? Nie chce wydać 1000zl żeby się dowiedzieć że klocki się kończą i opony są zużyte, tylko kluczowe techniczne sprawy.
  8. Cześć Szukam F30 330i albo 328i i oglądam sporo ogłoszeń, na większości nie pokazują zdjęć pod maską ale czasami są i chcę mniej więcej wiedzieć co może być niepokojącego na pierwszy rzut oka. Na jednym aucie znalazłem widoczne spawy na kielichach, ktore wydaje mi się, że nie wyglądają tak w innych egzemplarzach które widziałem. Podpowiedzcie, czy to normalne, czy też może zależy od serii produkcyjnej/wersji? Będę też wdzięczny za jakieś ogólne podpowiedzi, kiedy od razu powinna zapalić się czerwona lampka po podniesieniu maski.
  9. Bardziej się obawiam czy w ogóle by była możliwa taka zamiana, bo to pewnie poza samymi lampami jeszcze inny osprzęt i soft muszą być w aucie.
  10. Dziękuję za odpowiedzi, zaraz się biorę za szczegółową analizę. Z poziomu telefonu nie mam opcji edycji tematu żeby dodać vin, jutro spróbuję z wersji desktop. Jeśli chodzi o minusy to zdaję sobie sprawę, że przy moim ograniczonym budżecie nie znajdę ideału, chciałbym tylko nie wtopić w coś co nie miało szans być dobrze naprawione. Fotele jakoś przeboleję, z tym że będzie to wersja USA też się pogodziłem a tu jednak już jest ten silnik po lifcie, więc i tak lepiej niż amerykański odpowiednik N26 które jak czytałem są mniej udane. Martwią mnie te światła, przyznam że nie zauważyłem i nie wiem jakie są opcje. Ale to są światła LED czy w ogóle te zwykłe na klasyczne żarówki? Da się to w razie czego później wymienić gdyby mi to przeszkadzało? Jeszcze raz dzięki za dużo detali, będę prawdopodobnie rozważał zakup.
  11. Cześć. Szukam F30 330i albo 328i Nie mam dużego doświadczenia technicznego, może ktoś podpowie czy tego typu uszkodzenia to sygnał ostrzegawczy i raczej nie rozpatrywać zakupu, czy też jeśli naprawa była wykonana solidnie to można rozważać? Raczej nie udaje mi się znaleźć ogłoszeń samochodów, które by nie miały w przeszłości jakichś uszkodzeń, chciałbym tylko ocenić jak poważna jest ich skala tutaj. Obawiam się dwóch rzeczy, po pierwsze tego uszkodzenia, na ile skomplikowanych napraw wymagało i czy jest możliwe że dało się to naprawić zgodnie z procesem, żebym nie miał później problemów. Druga rzecz to że w aucie jest podniesiona moc i boje się że to za dużo do tego silnika 2l i że mogą być problemy z przegrzewaniem się albo tym, że inne elementy nie są przystosowane do takich parametrów? https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-330i-290-km-apple-car-play-fv-vat-56-9k-netto-ID6Fplrt.html Po numerze VIN znalazłem taką aukcję https://en.bidfax.info/bmw/330/6889857-bmw-330-i-2017-white-20l-4-vin-wba8b9g3xhnu56505.html Z góry dzięki za każdą podpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.