Skocz do zawartości

bartastorun

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i N43B20, 2009r.

Osiągnięcia bartastorun

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Skontaktowałem się tak jak mi poleciłeś. Faktycznie jest to część, która widnieje w wykazie części silnika i powinna być zamontowana w pokrywie zaworów. Tak też zrobiłem. Tuleje oznaczone nr 8 na rysunku:
  2. Moje wątpliwości powstały po przeczytaniu tego posta: Nie wiem co autor miał na myśli. Może właśnie te tuleje.
  3. Byłem u nich osobiście i powiedzieli mi, że jest tylko akcja serwisowa na aktualizacje oprogramowania od hamulca (nie wiem dokładnie o co im chodziło). Na cewki zapłonowe auto sie nie łapie, dlatego sam wymieniłem komplet na nowe Delphi i stąd moje pytanie czy zrobiłem wszystko dobrze.
  4. Tak wyglądają stare cewki Bosh z tulejami: Czyli wychodzi na to że jest to integralna część cewki i nie służy niczemu innemu niż temu co jest fabrycznie montowane w nowych cewkach Deplhi? Mógłby ktoś jeszcze to potwierdzić?
  5. Witam. Jestem nowy na forum to też proszę o wyrozumiałość. Wymieniłem ostatnio w mojej E90 z silnikiem N43 komplet świec i cewek i mam jedną wątpliwość odnośnie montażu cewek. Stare bosha które demontowałem miały na sobie aluminiowe tuleje, które wychodziły razem z cewka przy demontażu. Montując nowe deplhi są konstrukcji w której już mają metalowe tulejki fabrycznie. Zamontowałem cewki bez tamtych tulei z bosha. Nie wiem czy dobrze zrobiłem czy tamte tuleje służyły wycentrowaniu cewki i powinny być jeszcze nałożone na nową cewkę? Proszę o podpowiedź jak to powinno wyglądać prawidłowo. Tuleja wymontowana razem z cewkami bosha: Cewka delphi z fabryczną tuleją:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.