Skocz do zawartości

tomashgi

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F07 535d 2014

Osiągnięcia tomashgi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przyczyną usterki był DPF, serwis stwierdził, że się 'rozwarstwił' i przez to były różnice ciśnienia na czujniki przed i za DPF.
  2. Czołem :), staram się cieszyć swoim nowym nabytkiem którym jest F07 535xd z 2014r. z silnikiem N57d30b, przebieg 190 000, jednak najpierw moją radość przyćmiła awaria hamulca postojowego chwile po wymianie kpl. hamulców, trudno. :mad2: Natomiast zdarzyło się coś, co bardziej mnie zaniepokoiło :o : na przestrzeni ostatnich 2 tygodni, dziś drugi raz, podczas jazdy z jednostajną prędkością ok 100km/h wystąpił u mnie kompletny zanik mocy przy próbie nagłego przyspieszenia . Auto rozpędzało się z ogromnym trudem, natomiast po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. Auto odzyskuje moc i jedzie dalej jak gdyby nigdy nic, żadnych niepokojących dźwięków, oznak. Nie wyrzuciło żadnej usterki/błędu na komputerze pokładowym. Podłączyłem Caristę i bimmer-tool pokazał: 244A00 Boost pressure control low pressure stage, control deviation: boost pressure too low/positive control deviation 2AC600 DeNOx System efficiency: efficiency is too low in the range 3 280F00 The NOx Sensor according to the DeNOx catalyst, a signal NOx: NOx-Signal too long invalid Ktoś się zetknął z podobnym przypadkiem i nakieruje mnie z czego może wynikać ten spadek ciśnienia, zanim dostanę się do mechanika? Czy błędu od SCR mają jakikolwiek związek z pierwszym kodem? Help.
  3. Również podłączam się do prośby o nadanie nowego hasła. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.