Skocz do zawartości

kamilowski132

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1998

Osiągnięcia kamilowski132

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak zrobiłem I zamiast znikąc to był lekko głośniejszy dzwiek szurania a po opuszczeniu dźwigni, był dźwięk jakby przeskakiwania czegoś? Co można było odczuć lekko też trzymając dźwignię ręcznego hamulca.
  2. Koła do wywarzenia. 50 zyla za koło w zależności od zleceniobiorcy więc nie jest tak drogo.
  3. kamilowski132

    Głuche pukanie

    Brzmi jak coś z amorem, może jakiś luz. Ewentualnie przegub na którymś kole. Trudno stwierdzić bo jest dużo możliwości.
  4. ja bym sprawdził na początku czy czasem nie jest gdzieś klima zapchana, jak nie to bezpiecznik od klimy mógł pójść bo rozumiem że nawiew działa normalnie więc to nie jeż.
  5. Witam, Podczas jazdy słychać metaliczne zgrzytanie z tylnej części samochodu wprost proporcjonalne do szybkości auta (Im szybciej jadę tym różnica czasu pomiędzy zgrzytami jest mniejsza) . Zgrzyt również jakby rezonuję na drążku zmiany biegów, jednak sama zmiana biegów nie ma z nim nic wspólnego. Od czasu do czasu słychać taki zgrzyt jakby jakieś metalowe części się zgniatały i brzmi to bardzo niepokojąco, jednak nie zauważyłem żadnej różnicy w prowadzeniu samochodu. Słychać również metaliczne szuranie z tego samego miejsca. -Podczas gazowania na biegu jałowym nie ma tych objawów, -Podczas jazdy do tyłu słychać tylko szuranie -Podczas jazdy do 15km/h nie ma tych objawów -Objawy słychać na każdym biegu Ktoś coś wie? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.