Skocz do zawartości

palusik

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    m340i Touring
  • Lokalizacja
    Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia palusik

  1. Podejrzewam ze to można rozwiązać oprogramowaniem, ale mi się włączają dopiero jak znacznik odległości jest na czerwono. A w X5 z poprzednią deską (dwa ekrany) i sofwarem, działa to troche lepiej.
  2. Mam pytanie odnośnie czujników parkowania. Dopiero co się oswajam z nowym autem, ale czujniki parkowania włączają się późno lub wcale jak wjeżdżam na miejsce parkowania przodem. Generalnie spoko, ale no z ich reakcja można szybko dorobić się pierwsze obcierki. Jakoś w poprzednim aucie też szału nie było ale włączały się w końcu. Da się gdzieś to ustawić?
  3. Widziałem, współczuje. Natomiast u mnie gładko i przyjemnie przy odbiorze. Auto super.
  4. Mam VIN i jest ok, dostałem przed leasingiem.
  5. Auto jest na parkingu w Warszawie, zbiorczym. Ma przyjechać "na dniach", cokolwiek to znaczy. Niestety Mikołów i nie polecam. Z tym leasingiem przed dostarczeniem auta to nie jest żadna nowość w sumie, w MINI tak samo miał znajomy (2 tygodnie od podpisania leasingu), więc tego się spodziewałem. Natomiast nie spodziewałem się że aż tyle czasu minie od podpisania leasingu i wpłaty do obioru.
  6. Ja się mogę pochwalić dalej czasem oczekiwania. W poniedziałek 30.06 mija 2 tygodnie od wpłaty na leasing (od zgody na leasing pare dni) i auta dalej nie ma i nie wiem kiedy będzie. Jakoś tak jestem trochę zniesmaczony obsługą klienta w BMW, przynajmniej tym salonie gdzie zamawiałem.
  7. Ja pchnę temat do przodu. Leasing mam klepnięty, opłata wstępna wpłacona. Ja czekałem od 11.10.2024 do teraz - znaczy pewnie odbiór po długim weekendzie. Jakieś wartę wskazówki odnośnie odbioru?
  8. O brzmi spoko. A kable masz pochowane? Interesuje mnie takie rozwiązanie tak by mieć kamerę tył/przód i możliwie niewidoczne kable.
  9. To już jest od dawna. Nie wiem jak w BMW (czekam na swoje) ale w VAGu adaptacja działała słabo. Najlepszą jaka miałem to w Focusie. Normal fajnie, jędrnie, komfort był na prawdę wygodny, a sport to był beton na zakręty.
  10. NIby racja, ale jak ktoś troche pochodzi po salonach lub miał parę auto w rękach, czy to swoich czy znajomych/rodziny, to niestety auto premium zaczyna się wyżej niż cena BMW 3. W BMW to chyba dopiero X5, w Mercedesie E klasa nowa też słabo, dopiero Ska wygląda na takie premium pełna gęba i to też dobrze wyposażona. W Audi schodzące A6 trzyma fason spasowania i wykończenia. A4 słabo niestety, nowe A5 to w ogóle cieżko. Cena klasy premium przesunęła się do 400k, za tyle będzie spoko X5 po rabatach czy Q7 50TDI w dobrej opcji, ewentualnie moje prywatne zaskoczenie co do jakości, VW Touareg (też opcje pod 520k, R line, skóra naturalna, itp., rabat 18-20% i wychodzi 400k). Zupełnie inne auta niż BMW 3, ale BMW kupuje się min. za prowadzenie czy silnik b58. Jakość premium tutaj raczej jest na pół gwizdka.
  11. Ja tak miałem. Auto miało być pierwotnie na lipiec/sierpień 2025, a handlowiec dzwoni że będzie za 2 tygodnie. Nie mogą ci zmusić do odbioru. Finalnie powstało kolejne zamówienie, a to auto idzie na sprzedaż. W MINI przynajmniej powiedzieli bezpośrednie znajomemu jak to działa. Auto ma na maj, będzie w lutym na placu. Jeżeli ktoś kupi ten konfig, a oni są w stanie wyprodukować następny na ma, to sprzedają i robią następne. Ba nawet mi mówili na pierwszej wizycie w BMW że mój konfig mogą mieć za miesiąc, ale ja wolałem poczekać. Pewnie kombinują z produkcją i jak się zgadza lub małe opóźnienie to sprzedają od reki i składają ponownie zamówienie.
  12. Również nie chciałem RFT, w zamówieniu mam Pilot Sport 4S. Etykieta: https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/tyres/412350
  13. Ale się zrobiła dyskusja. Moim zdaniem te pakiety gwarancyjne, podobnie jak w sklepach z elektroniką, są tylko po to aby wyciągnąć więcej z klienta. Oczywiście BMW ci naprawi co trzeba jak nie będzie się dało tego podważyć złą eksploatacją lub naturalny zużyciem. Dodam że miałem ofertę BMW z Niemiec, tam 5 lat z limitem 999999 km jest za darmo, kupuje się tylko pakiety serwisów. Jest to wbite w system i również respektowane w Polsce (podobno). Możecie sprawdzić w niemieckim konfiguratorze sami. Tak samo Audi, 5 lat i 200000 km. Zatem dla Polaków mamy drożej i gorzej.
  14. Ja może się dołożę. Dostałem w salonie 16,5%, ale leasing tani. Broker dał mi 23% rabatu, 10 tyś zł prowizji i leasing 123%, więc cały ten rabat przejedzona przez drogi leasing.
  15. Ten filmik to podśmiechujki bardziej. Ja mam inne zdanie, że car audio to generalnie słabe audio po prostu. Mam B&O, Harmana zamówiłem i słyszałem w X5, słuchałem też Bose w Q7 i Bowers & Wilkins w Volvo. Wszędzie jest średnio lub słabo. Zestawiając to z audio domowym - dwa głośniki i wzmacniacz, dobrze dobrane i ustawione, plus akustyka pomieszczenia też jakoś zadbana, to każde car audio nie umywa się. Pomijając to że do car audio producenci pchają jakiś procesing cyfrowy i dawno to nie brzmi jak zostało wydane. Zniekształcony dźwięk nie jest dla mnie. Finalnie też wygłuszenie w autach też przyoszczędzone - bo głośnik to jedno, ale dobre wygłuszenie jego otoczenia robi drugie tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.