NIby racja, ale jak ktoś troche pochodzi po salonach lub miał parę auto w rękach, czy to swoich czy znajomych/rodziny, to niestety auto premium zaczyna się wyżej niż cena BMW 3. W BMW to chyba dopiero X5, w Mercedesie E klasa nowa też słabo, dopiero Ska wygląda na takie premium pełna gęba i to też dobrze wyposażona. W Audi schodzące A6 trzyma fason spasowania i wykończenia. A4 słabo niestety, nowe A5 to w ogóle cieżko. Cena klasy premium przesunęła się do 400k, za tyle będzie spoko X5 po rabatach czy Q7 50TDI w dobrej opcji, ewentualnie moje prywatne zaskoczenie co do jakości, VW Touareg (też opcje pod 520k, R line, skóra naturalna, itp., rabat 18-20% i wychodzi 400k). Zupełnie inne auta niż BMW 3, ale BMW kupuje się min. za prowadzenie czy silnik b58. Jakość premium tutaj raczej jest na pół gwizdka.