Skocz do zawartości

barthezz

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rybnik

Osiągnięcia barthezz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tez tak sądze...jeżeli coś działa poprawnie to nie ma co tego ruszać, zwłaszcza że nie warto kupowac byle czego. Druga sprawa, że ceny paliw są teraz tak niskie, że zwrot kosztów będzie trwał długo....
  2. Zeby dokonczyc watek. Zdecydowalem sie na sekwencje. Sterownik STAG 300, reduktor Zawoli, wielozawor tomasetto...butla w kole. Zaklad: AutoMix Skrzyszow. Jak narazie przejechalem ok 3kkm, zero problemow, spalanie gazu wacha sie w granicach 8,8-9,8. Jestem zadowolony. Polecam
  3. ok ok, najpierw musze oplacic auto, a teraz tak jak napisalem orientuje sie w temacie (zbieram informacje) odnośnie tego silnika i gazu do niego. Dzieki za złozenie oferty- napewno wezme ja pod uwage :)
  4. KFAS: Szkoda tylko, ze mam do Jaworzna jakies 50km...troche daleko, zeby jezdzic na ewentualne regulacje itd., zwlaszcza ze nie mam na to zbytnio czasu. Ale dzieki za info, bede to mial na uwadze :) COOL_WICIA: Rozumiem :? ...a jak ze spadkiem odczuwalnym mocy jest u Ciebie??
  5. No gazownik za instlacje 2 gen zaspiewal mi 2tys. wiec moze to juz w cenie tego bedzie. W kazdym badz razie dzieki za zwrocenie uwagi, slyszlem o blosie, ale nigdy zadnych konkretow...teraz wyczytalem o co chodzi :) No dobrze wiedziec, zapytam go jak bedzie tak daleko, czy w tej cenie zawiera sie blos... A tak apropos silnika, to z tej strony wyszlo mi tez M43...
  6. To jest rok 93 wrzesien, wiec prawdopodobnie M43. Tak tak, tez czytalem o tych plastikowych elementach, ale gazownik u ktorego chce zakladać, zna ten problem i zalozy zabezpieczenie odpowiednie wiec bedzie to dzialac poprawnie. Tylko martwi mnie ewentualny spadek mocy w inst II gen., a przy tak małym silniku i takiej duzej masie samochodu może to byc bardzo odczuwalne stad moje pytanie. Dzieki za wypowiedz, tez zastanawiam sie nad tym STAGiem ( u mnie 2400zl), bo sekwencje bardziej renomowanej formy kosztuje tam 2900 :/ Może wypowie sie ktos kot ma zalozona II gen :)
  7. Witam wszystkich forumowiczów. Przeszukałem juz forum, wiem ze najlepsza opcja jest sekwencja. Chcialem jednak dowiedziec sie od posiadaczy e36 z silnikiem 1.6 czy przy instalacji II generacji spadek mocy jest mocno odczuwalny?? Nie ukrywam, że roznica w cenie instalacji II i IV gen. wynosi ok.1000zl stad moje wachanie. No i drugie pytanie: jak spisuje się polska sekwencja STAG300 (roznica w cenie "tylko" 500zl) ?? pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.