Skocz do zawartości

azis_light

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330e 2019r.

Osiągnięcia azis_light

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ceramika nie sprawdza się z kolei na mokrym ( w ostrym deszczu ) ale jakieś wększe tarcze wentylowane napewno trochę by poprawiły Szukam i szukam ..... i nie mogę znaleść żadnej firmy która by profesjonalnie tuningowała sprzętowo furki BMW
  2. dzięki za info.. W takim razie pojezdzę jeszcze i zobacze jak będzie po przejechaniu jakiś 10 tys km
  3. Panowie wszystko o czym piszecie się zgadza ... ale : 1. Nieprawda że Tesla = zero emisji spalin , w krajach typu Polska gdzie 99 % energi produkuje się z kopcącego węgla przeliczając żywot przeciętnego auta elektrycznego i to ile energii zużyje wychodzi na to że BMW z benzynowym 2 czy nawet 3 litrowym silnikiem mniej zanieczyści środowisko niż Tesla ( skąd bierze się prąd do łądowania akumulatorów ? ).Poza tym zużyte akumulatory trzeba zutylizować i dopiero zaczyna się problem - bo to ogromna ich ilość w kazżdym aucie elektrycznym O tym się nie mówi - ale niestety elektryki tak naprawdę nie są anie EKO-logiczne, ani EKO-nomiczne bez dużych dopłat rządowych 2. Druga sprawa że bez elektrowni atomowych Polska by miała zaraz armagedon energetyczny przy takiej ilości aut elektrycznych co np. w Norwegii - bo po prostu sieci energetycznych operatorów w naszym kraju nie są gotowe ani na wielkie ilości instalacji fotowoltaicznych i przyjęcie produkcji dużej ilości energii , ani wielkiej sieci ładowarek - a bez łądowarek samochód elektryczny w trasie po naszym kraju - to jedna wielka tragedia a nie wygoda ( trzeba jechać trasą gdzie stoi ładowarka a nie tam gdzie się chce pojechać i jeszcze trzeba po drodze się modlić żeby nie była zajęta przez inne auto , do tego jak kolega wyżej wspomniał 3,5 zł za KW woła o pomstę do nieba) 3. A trzecia rzecz to w/g mnie cała ta "rewolucja" elektryków to wydmuszka tymczasowa bez przyszłości , po prostu tymczasówka żeby koncerny mogły się przestawić na sposób zarabiania na pojazdach wodowowych i ogniwach paliwowych - to chyba będzie przyszłość mobilności , chyba że nagle ktoś wynajdzie jakieś magiczne akumulatory lekkie, małe błyskawicznie się ładujące i o ogromnej pojemności i nowe rewolucyjne sposoby produkcji energii - w przeciwnym razie to Japonia bedzie się śmiała z całego przemysłu motoryzacyjnego - bo oni od kilku lat przestawiają wszystkie rodzaje przemysłu na technologię wodorową.
  4. Mam pakiet M technology ale i tak hamulce wydają mi się " za słabe" do tego auta no właśnie myślę o wymianie na heble M performance wentylowane , czy ktoś miał/ testował wersje M Performance ? czy dużo lepsze od standardowych hamulców w m340 ?
  5. Jeżdzę od 09.2021 BMW M340xi - auto świetne doskonale, się prowadzi, silnik i napęd robi robotę ...ale rozczarowują mnie troche hamulce (hamulce standard M ) Są jakby za miękkie , za późno zatrzymują auto - z dużym opóźnieniem ( pewnie po części to wina MILD Hybrid ) ale mimo wszystko przyzwyczajony jestem do ostrzejszych hebli Auto ma 4 tys km , czy może po przejechaniu więcej kilometrów hamulce mogą nabrać lepszej skuteczności ? Czy ktoś z kolegów robił jakiś upgrade hamulców , jeśli tak to na M performance BMW czy jakieś inne ? Czy to ma sens przy masie ponad 1700 kg ? czy bedzie duża różnica ?
  6. w serwisie w Olsztynie Zdunek wciska Shell 0w30 albo 5W30 nie wiem który mniejsze zło ... do tego 1250 zł - to też trochę przeginka za wymianę oleju
  7. w serwisie w Olsztynie Zdunek wciska Shell 0w30 albo 5W30 nie wiem który mniejsze zło ... do tego 1250 zł - to też trochę przeginka za wymianę oleju
  8. Jaki olej polecacie do M340 ? rocznik 2021 szykuje się do pierwszej wymiany po 1000 KM Jakiej firmy i jaki typ najlepiej ? Znachorzy BMW radzą coś takiego : " Olej syntetyczny Millers EE Performance C3 5W40 "
  9. Witam ! Czy kolega mógłby się podzielić informacją jakie zawieszenie ma w swoim m340 ? adaptacyjne czy M sport ? jakie wrażenia z układu zawieszenia ( nie za twardo , nie za miękko ? ) bo właśnie stoję przed wyborem czy wziąć adaptacyjne ( tu się boję czy nie będzie mimo wszystko za miękko na zakretach nawet w trybie sport ) czy M sport - ale tu czy nie będzie z kolei za twardo na codzień. Wolę raczej dynamiczną i sportową jazdę , ale kręgosłup też cenię :) Posiadzasz wersję 340Xi czy 340i ? jaka jest prawdziwa masa całkowita auta ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.