Chciałbym wiedzieć, czy masz jakikolwiek kontakt w Krakowie w Polsce w celu przetestowania ECU BMW i wymiany MOSFET-u w razie potrzeby. Również jeśli masz dobrego mechanika, który jest ekspertem w diagnozowaniu przerw zapłonu, również pomoże. To jest mój problem: BMW E90 2008, przerwa zapłonu na cylindrze 2 podczas zimnego startu. Po usunięciu przerw zapłonu, po ok. 100 km po przejechaniu 100 km, podczas uruchamiania samochodu na zimnym silniku wystąpią przerwy w zapłonie. świece zapłonowe wymieniane 2 razy. Najpierw NGK, a obecnie świece zapłonowe BMW. Pompa paliwa wymieniona. Cewki zamienione pomiędzy 1 i 2. Wtryskiwacz zamieniony pomiędzy 1 i 2. Nadal przerwy zapłonu na cylindrze 2. Dostępne opcje: 1. Przetestuj wszystkie 4 wtryskiwacze, a czasami test wyczyści / naprawi również według mechanika, ponieważ test jest wykonywany przez przepuszczanie paliwa pod wysokim ciśnieniem. koszt tego wyniesie 1000PLN 2. Wymień wszystkie 4 wtryskiwacze, będzie to kosztować 5000 PLN 3. Przetestuj ECU i wymień MOSFETY, jeśli wystąpi jakikolwiek problem