Skocz do zawartości

bmwkrakow

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 2008 Automatic

Osiągnięcia bmwkrakow

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Mam pytanie odnośnie bimmerprofs? Czy ktoś korzystał z ich diagnostyki i jakie były doświadczenia? https://bimmerprofs.com/online-diagnostics-n43n53/ A co z zamiennikiem NOXEM? Czy znacie jakichś mechaników w Krakowie, którzy znają się na tych NOXEM? Co do diagnostyki za pomocą INPA - jakieś sugestie jak to zrobić. Mam adapter Vgate OBD i mogę zainstalować INPA na laptopie windpws. Czy VGate zadziała, czy muszę mieć coś konkretnego. Z góry dzięki!
  2. niedawno wymieniłem z pomocą mechanika klocki hamulcowe (przód i tył) na hamulce Textar i po tej wymianie samochód po jakimś czasie jazdy pokazuje następujący błąd: DSC failure Awaria DBC Awaria monitora płaskich opon podczas sprawdzania tego błędu za pomocą adaptera OBD mówi mi coś o czujniku kąta skrętu. Pokazałem to mechanikowi i powiedział mi, że błąd jest związany z kątem skrętu i nie ma nic wspólnego z klockami hamulcowymi. Ale ten błąd wyskoczył po wymianie i podejrzewam, że ma to coś wspólnego z dopasowaniem lub może być czujnik strony hamulcowej wymaga wymiany. Nie jestem też pewien czy ma to coś wspólnego z geometrią kół. Co sugerujesz, aby zrobić to w przypadku? Jakieś doświadczenia z przeszłości dla podobnego problemu. Przetłumaczono z http://www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
  3. Chciałbym wiedzieć, czy masz jakikolwiek kontakt w Krakowie w Polsce w celu przetestowania ECU BMW i wymiany MOSFET-u w razie potrzeby. Również jeśli masz dobrego mechanika, który jest ekspertem w diagnozowaniu przerw zapłonu, również pomoże. To jest mój problem: BMW E90 2008, przerwa zapłonu na cylindrze 2 podczas zimnego startu. Po usunięciu przerw zapłonu, po ok. 100 km po przejechaniu 100 km, podczas uruchamiania samochodu na zimnym silniku wystąpią przerwy w zapłonie. świece zapłonowe wymieniane 2 razy. Najpierw NGK, a obecnie świece zapłonowe BMW. Pompa paliwa wymieniona. Cewki zamienione pomiędzy 1 i 2. Wtryskiwacz zamieniony pomiędzy 1 i 2. Nadal przerwy zapłonu na cylindrze 2. Dostępne opcje: 1. Przetestuj wszystkie 4 wtryskiwacze, a czasami test wyczyści / naprawi również według mechanika, ponieważ test jest wykonywany przez przepuszczanie paliwa pod wysokim ciśnieniem. koszt tego wyniesie 1000PLN 2. Wymień wszystkie 4 wtryskiwacze, będzie to kosztować 5000 PLN 3. Przetestuj ECU i wymień MOSFETY, jeśli wystąpi jakikolwiek problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.